خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران

زنان کارگر در حفظ یکپارچگی و اقتدار جامعه نقش محوری دارند

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران گفت: نقش محوری زنان کارگر در حفظ یکپارچگی و اقتدار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه در ابعاد داخلی و بین المللی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم‌شهر، نصراله دریابیگی در مراسم افطار زنان فعال خانه کارگر مازندران افزود: مشارکت حداکثری مردم به ویژه زنان کارگر در عرصه انتخابات موجب اقتدار ملی و سرافرازی نظام خواهد بود و بر مقبولیت نظام اسلامی در جهان خواهد افزود.

نصراله دریابیگی مهمترین وظیفه زنان را تلاش برای مشارکت و حضور گسترده در انتخابات عنوان و اظهار کرد: مشارکت هرچه بیشتر و حضور آگاهانه حداکثری آحاد مردم بویژه جامعه کارگری در انتخابات موجب ثبات اسلام و انقلاب و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عضو کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور با تأکید براینکه حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه‌های سیاسی و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در  سال جاری بر عظمت نظام اسلامی در جهان خواهد افزود: انتخابات از مصادیق حضور کارگران در عرصه‌های سیاسی و تصمیم گیری و مشارکت در اداره امور کشور به شمار می‌رود.

دیابیگی تصریح کرد: بر اساس نص صریح قانون اساسی همه آحاد مردم باید در سرنوشت خویش و اداره امور کشور سهیم باشند و در این برهه حساس و سرنوشت ساز ملت قهرمان ایران خاصه جامعه کارگری می بایست با هوشیاری در جهت تحقق فرامین مقام معظم ولایت و تلاش کنند و این مهم با حضور و مشارکت حداکثری و یکپارچه و آگاهانه ملت شهید پرور ایران اسلامی در صحنه تاکیدمحقق می‌شود.

دریابیگی از عموم ملت ایران اسلامی و تمامی اقشار و طبقات جامعه بزرگ کارگری کشور، مازندران خواست در لبیک به ندای ولی امر مسلمین و در راستای حفظ آرمان‌های والای امام راحل و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و پاسداری از خون مطهر شهیدان و کوری چشم دشمنان اسلام یکپارچه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

 

کد خبر : ۲۸۸۸۵۵