خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان

نیمی از تاکسی‌های شهری فرسوده‌اند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کاشان گفت: حدود نیمی از ناوگان تاکسی فرسوده و در لیست انتظار برای تعویض هستند که متاسفانه به دلیل نوع خودرو جایگزین با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان محمد مسعود چایچی در جمع خبرنگاران از تصویب و تهیه نرخنامه‌های جدید تاکسیرانی در سال 94 خبر داد و گفت:برای اولین بار نرخ کرایه سرویس مدارس جهت سال تحصیلی جدید تصویب شده است.

چایچی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی کاشان با 1300خودرو سهم بسزایی در حمل و نقل عمومی شهروندان بر عهده دارد که این ناوگان نیازمند حمایت‌های دولتی به منظور بهسازی و نوسازی است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان گفت: از طریق اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در حال رایزنی برای ارائه خودروهای مناسب‌تری برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده هستیم.

چایچی از اجرای طرح جدید اسقاط خودروهای تاکسی خبر داد و گفت: در حال حاضر با اسقاط هر تاکسی دو برگه گواهی اسقاط جمعا به ارزش ریالی حدود 100 میلیون ریال در راستای تشویق تاکسی‌داران در طرح نوسازی تخصیص داده می‌شود.

وی از عدم صدور پیش فاکتور توسط شرکت‌های خودروسازی برای واگذاری خودرو جایگزین در طرح نوسازی ابراز نارضایتی کرد و افزود: ظاهرا به دلیل مطالبات شرکت‌های خودروسازی از دولت این شرکت‌ها تمایلی به همکاری در این بخش  ندارند ضمن اینکه خودرو موجود نیز مورد استقبال تاکسی‌داران نیست.

وی از مراحل پایانی راه‌اندازی تاکسی گردشگری در کاشان خبر داد.

کد خبر : ۲۸۸۹۷۸