خبرگزاری کار ایران

شهردار طبس معرفی شد

شهرداری طبس بعد از 5 ماه بلاتکلیفی امروز شهردار خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در طبس امروز بعد از گذشت حدود پنج ماه پیام بخشی طوسی که با رای مردم به عنوان نفر اول به مجلس شورای اسلامی چهارم راه یافته بود به عنوان شهردارطبس معرفی شد و محمدیان نفر هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر طبس و عضو علی البدل به این شورا راه یافت.

محمد علی عبدالله زاده در مراسم تودیع و معارفه شهردار طبس، طوسی را با توجه به عضویت در شورای اسلامی شهر و همچنین رشته تحصیلی، وی را گزینه‌ای مناسب برای شهرداری طبس دانست.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای به شهردار جدید طبس قول هرگونه همکاری داد و موفیقت آینده شغلی وی را در گرو این پست که اولین کار اجرایی اوست دانست.

امام جمعه طبس نیز شهرداری را با توجه به مراجعات مردم و درخواست‌های آنان جایگاه بسیار حساسی توصیف کرد که تبلور موفقیت شهرداری در انتخاب شهردار خوب است.

سید ابراهیم مهاجریان گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها حفظ هویت شهر از نظر مبلمان شهری و ساخت و ساز است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس  نیز  مسئولیت شهردار را سنگین دانست و خواست وی خدمتی صادقانه داشته باشد.

مهدی اخوان با اشاره به شعار امسال گفت: توسعه در شهرستان طبس بدون همدلی و همزبانی امکان پذیر نیست و خواست تا دستگاه های اجرایی از مسائل حاشیه ای دور باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس نیز کار شهرداری را ظریف و سخت دانست که ارتباط مستقیمی با مردم دارد.

فخاری گفت: شهرداری مورد غضب کسانی است که می خواهند خواست خود را حاکم کنند نه خواست اکثر مردم را.

وی تاکید کرد که شهردار بر طبق طرح جامع کار خود را انجام خواهد داد.

شهردار جدید طبس نیز مردم داری را سرلوحه کار خود دانست و افزود: سعی می کنم در دوران تصدی من در شهرداری شافیت مالی خوبی برقرار باشد.

پیام بخشی طوسی افزود: در توسعه شهر، زیباسازی، مبلمان شهری و ساخت و ساز اقدام خواهم کرد و ارتقا درجه شهرداری طبس از هفت به هشت را از جمله اهداف خود برشمرد.

وی تیمور مقدس زاده سرپرست سابق شهرداری را نیز به عنوان معاون خود معرفی کرد.

علی اشرفیان شهردار سابق طبس نیز خدمت در طبس را از بهترین دوران خدمتی خود در وزارت کشور دانست.

تیمور مقدس سرپرست شهرداری طبس نیز به توضیح در مورد اقدامات خود در مدت 5 ماه سرپرستی پرداخت.

 

 

 

کد خبر : ۲۹۰۱۵۰