خبرگزاری کار ایران

کاویانی فعال اصلاح‌طلب قم

حق مردم است که مدیرانی همسو با دولت تدبیر و امید داشته باشند

عضو شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب در استان قم، گفت: این حق مردم است که مدیرانی همسو و همدل با دولت تدبیر و امید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ابوالفضل کاویانی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک و ضیافت افطاری سرپرست استانداری با تأکید بر اینکه مردم با توجه به حمایت و همراهی اصلاح‌طلبان از روحانی به پای صندوق‌های رأی رفتند، گفت: این حق مردم نیست که مدیرانی همسو و همدل با دولت تدبیر و امید داشته باشند؟ البته این‌گونه سؤالات نه سهم‌خواهی، بلکه حقوق مردم است.

وی تأکید کرد: اصلاح‌طلبان به منظور جلوگیری از روندی که می‌رفت کشور را دچار مشکلات کند به صحنه آمدند ولی این بدان معنا نیست. کسانی که هیچگونه حمایت و پشتیبانی از آقای روحانی نداشتند بلکه مخالف هم بودند و تمام توانشان را برای پیروزی دیگران گذاشتند امروز حساس‌ترین پست‌ها را اشغال کنند، که بعضا نه توانایی دارند و نه ملاک و معیار لازم برای جاهایی را که اشغال کرده‌اند.

کاویانی گفت: اصلاح‌طلبان سهم نمی‌خواهند ولی عدالت و انصاف که می‌خواهند. با چه رویی و منطقی افرادی که سهیم بودند در همه مشکلاتی که در دولت گذشته بر کشور رفت، امروز هم مدعی مدیریت در این دولت باشند. آیا سزاوار است بعد از این همه سال آزمون و خطا، و در این دولت شایسته سالار شاهد حضور مدیرانی باشیم که حداقل معیار و ملاک برای انتصاب در پستی که گمارده شدند را ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به رأی ۲۱۰ هزار شهروند قمی به روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، خطاب به سرپرست استانداری گفت: انتظار می‌رود این رأی مورد توجه قرار گیرد و در انتصاب‌ها، مدیرانی لایق، باتجربه، توانمند و همسو و همدل با رأی مردم به کار گرفته شوند؛ مدیرانی که معنای رأی مردم را بفهمند، صدای مردم برایشان آشنا و به دنبال تحقق وعده‌های داده شده دولت به مردم بدوند. این خواست ماست که به نظر می‌رسد دارای پشتوانه عقلی و شرعی است و امیدواریم عملی شود.

کد خبر : ۲۹۰۲۱۶