خبرگزاری کار ایران

در پیام استاندار خراسان رضوی

مذاکرات وین نشان داد ایرانی اهل تعامل‌ست

استاندار خراسان رضوی در پیامی، پیروزی غرورآمیز ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی‌رضا رشیدیان در این پیام اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در آغاز کار خود متعهد شد در جهت چرخش همزمان چرخ زندگی مردم و سانتریفیوژها اقدام کند که با کمال خرسندی این وعده عملی شد و ان شاء الله آثار آن همه ارکان اقتصاد کلان و کوچک جامعه ایران را تحت تاثیر مثبت قرار دهد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: 

مردم شریف استان خراسان رضوی، موفقیت مردان سخت کوش و پرتلاش جبهه دیپلماسی ایران در توافق هسته‌ای را به حضور شما تبریک می‌گویم.

بدون شک آنچه امروز در وین اتریش اتفاق افتاد محصول صبر و استقامت ملت ایران، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، تدابیر ریاست محترم جمهوری و  کوشش متعهدانه فرزندان ملت در احقاق حقوق بر حق مردم آزاده ایران است.

دولت تدبیر و امید در آغاز کار خود متعهد شد در جهت چرخش همزمان چرخ زندگی مردم و سانتریفیوژها با حفظ عزت و کرامت ملت ایران اقدام کند که با کمال خرسندی این وعده  به فضل الهی عملی شد و ان شاء الله آثار آن همه ارکان اقتصاد خرد و کلان جامعه ایران را تحت تاثیر مثبت قرار دهد.

گفتگوهای لوزان و ماراتن مذاکره در وین به افکار عمومی دنیا ثابت کرد ایران و ایرانی اهل منطق، گفتگو و تعامل است؛ اما قدمی از عزت، شرف، غیرت و آزادگی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

دنیا در 22 ماه همت سرداران سنگر دیپلماسی ایران شاهد معجزه مثلث تدبیر مقام معظم رهبری، مقاومت مردم سلحشور و اقدام هوشمندانه دولت جمهوری اسلامی ایران بود.

اکنون که مردم در حال چشیدن میوه درخت وحدت و همدلی خود هستند؛ یاد شهیدان هسته‌ای را گرامی داشته و بر دستان دانشمندان جوان این میدان بوسه می‌زنم.

یاد امام شهدا آن عزیر سفر کرده را گرامی داشته و از رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تقدیر کرده و بر عظمت این ملت شریف سر تعظیم فرود می‌آورم و به همه تلاشگران حوزه سیاست خارجه کشور که با پیگیری خود به این مهم دست یافتند درود می‌فرست.

کد خبر : ۲۹۰۶۴۶