خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران

فعالیت سیاسی نهادینه شده از بی‌قانونی جلوگیری می‌کند

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: اﮔﺮ فعالیت سیاسی، از سوی ﮔﺮوه‌ها و تشکل‌هایﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪدار اﻧﺠﺎم ﺷﻮد، همگان از این مهم سود می‌برند، زیرا فعالیت سیاسی نهادینه شده و از بسیاری بی‌قانونی‌ها نیز جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، نصراله دریابیگی در نشست شب گذشته احزاب و فعالان سیاسی در این شهر با انتقاد از احزاب و گروه‌های سیاسی که فقط در عرصه انتخابات فعالیت دارند  گفت: تشکیلات خانه کارگر درهمه عرصه‌ها حضور دارد و نه تنها معطوف به برگزاری انتخابات نیست بلکه پاسخگوی جامعه هدف نیز هست.

دریابیگی افزود: اﮔﺮ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت آتی، از سوی ﮔﺮوه‌ها و تشکل‌های سیاسی ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪدار اﻧﺠﺎم ﺷﻮد، همگان از این مهم سود می‌برند، زیرا فعالیت سیاسی نهادینه شده و از بسیاری بی‌قانونی‌ها نیز جلوگیری می‌شود.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران تاکید کرد: بدون انتخابات شفاف، عادلانه و فراگیر، کشور به سوی بحران و بی‌اعتمادی می‌رود.

دریابیگی افزود: برای این امر نیاز به فکر جمعی و تصمیم جمعی داریم که بدون تردید احزاب و شخصیت‌های سیاسی می‌توانند در این مورد به تصمیم کلان برسند.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه را برای فعالیت همه احزاب قانونی فراهم شود و همه افراد، احزاب و گروه‌های شناسنامه‌دار برای فعالیت در انتخابات آتی، شرکت کنند.

دریابیگی تصریح کرد: دولت وظیفه دارد که امنیت این احزاب را تامین کند تا با آرامش خاطر و در محیطی امن به فعالیت‌های خود ادامه دهند و حرفشان را بزنند.

کد خبر : ۲۹۰۹۹۱