خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ابوزیدآباد

توافق وین نتیجه مقاومت بزرگ ایران بود

امام جمعه ابوزیدآباد گفت: ملت ما همیشه دشمن ظالم خواهد بود و آن چیزی که امام خمینی و مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند از آن دست برنخواهیم داشت و مذاکره به معنای فراموشی استکبار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل « حجت الاسلام حسن مفرح‌زاده » در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت و پاسخ ایشان به نامه رئیس جمهور پرداخت.

وی همچنین به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان و درباره وضعیت مبارزه با استکبار پس از مذاکرات هسته‌ای پرداخت.

حجت‌الاسلام مفرح‌زاده، امضای توافق وین و دستاوردهای آن را بعد از دوازه سال، حاصل رهبری‌های شجاعانه مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی ملت ایران دانست.

وی با اشاره به روز جهانی جمعیت در 20 تیرماه، گفت: یکی از مسائل مهم جوامع بشری مسأله جمعیت است.

حجت‌الاسلام مفرح‌زاده افزود: باید براساس موازین دینی و اسلامی به این مسأله توجه کنیم و کم شدن جمعیت برای جامعه اسلامی از لحاظ سیاسی،اقتصادی و اجتماعی خطرات  و مضراتی را خواهد داشت.

امام‌ جمعه ابوزیدآباد با بیان آیاتی ازقرآن، روایات و احادیثی از ائمه معصومین(ع)، حجاب و عفاف را موجب کمال انسان دانست و افزود: عفاف و حجاب انسان را عزت الهی می‌بخشد و باعث می‌شود که خانواده‌ها متلاشی نشوند بلکه موجب حفظ بنیان خانواده‌ها شود.

وی حجاب و عفاف را امری فردی و اجتماعی اعلام کرد و گفت: حجاب یک امر شخصی نیست، بلکه حجاب یک عبادت و امری اجتماعی است.

 

کد خبر : ۲۹۱۱۷۵