خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان‌های لامرد و مُهر

"بنفش‌ها" فاتح جام رمضان

تیم های شهید شمسی پور و منطقه تجاری دهشیخ به ترتیب مقام های اول و دوم جام رمضان لامرد و مُهر را کسب کردند.

در شب گذشته مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان‌های لامرد و مُهر که با شرکت 31 تیم  برگزار شده بود با انجام دو بازی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از جنوب فارس، شب گذشته در بازی اول، تیم‌های امید پیام و ستاره سهیل به مصاف هم رفتند که با نتیجه 8 بر 2 به  پایان رسید و تیم امید پیام  موفق به کسب مقام سوم شد.

براساس این گزارش، ساعت 12 نیمه‌شب؛ بازی فینال جام رمضان در حالی آغاز می‌شود که  بیش از هزار هوادار در سالن سرداران شهید لامرد به تیم‌های خود امید می‌دهند.

تیم شهید شمسی‌پور با لباس بنفش روبروی تیم منطقه تجاری دهشیخ با لباس آبی قرار می‌گیرد و با سوت داور، بازی خود را آغاز می‌کنند اما یک بازی دیگر همزمان با بازی فینال در جریان است و آن‌هم صدای هواداران دو تیم بود که هم‌صدا با یکدیگر «توپ ،تانک ،فشفشه ،دهشیخ برنده میشه»،«وراوی ،قهرمان میشه» و...

آدمک‌های عروسکی هواداران دهشیخ یکی از حاشیه‌های جذاب این بازی‌ها بود و همچنین بنرهایی که با رنگ قرمز بر روی آن نوشته بودند؛ « قلب تجارت جنوب؛دهشیخ»

گرمای بیش‌ازحد سالن تأثیری بر روی بازیکنان و هواداران نداشت و تا دقایق آخر چشم‌ها دوخته به دروازه‌ها بود اما هر دوم تیم بازی دفاعی را در پیش گرفتند که درنهایت نیمه اول به تساوی کشید.

هواداران تمامی فضای سالن را تا پشت خط زمین مسابقه گرفته بودند و همه می‌گفتند که نیمه دوم باید با حمله آغاز شود و بنفش‌ها و آبی‌ها در نیمه دوم ، بازی را از تاکتیک دفاعی خارج کردند و حملات پی‌درپی تیم بنفش بسیار سنگین و تیم مقابل را به دفاع می‌کشاند و ضربات سنگین بر روی دو دروازه تمامی نداشت.

ده دقیقه پایانی بازی ، تاکتیک حمله‌ای بنفش‌ها نتیجه داد و توانستند تابلو سالن را یک بر صفر کنند و این بازی با سوت پایانی داور با همین نتیجه باقی ماند.

کد خبر : ۲۹۱۲۹۲