خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب قزوین

اجازه موج سواری از مطالبات مردم را نمی‌دهیم

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: گاهی ممکن است به دلایلی مطالبات مردمی مورد سوء استفاده قرار گرفته و با اقدامات غیرقانونی همراه شود ولی دستگاه قضا وابسته به قانون است و اجازه موج سواری از مطالبات مردم را نمی‌دهد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و هم‌زبانی اعلام شده است حال همه ما باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد برخی با موج‌سواری از احساسات و مطالبات مردم در جامعه جریان‌سازی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: باید در بیان هر خواسته‌ای به قوانین جاری کشور احترام گذاشت، کسی حق ندارد تشخیص خود را از طریق غیر قانونی به جامعه تحمیل کند در واقع اجرای هر کاری باید از طریق قانونی صورت گیرد.

وی افزود: نباید به افراد توهین شود، هنوز حوادث استان شدن قزوین را از یاد نبرده‌ایم بنابراین ممکن است برخی بخواهند خواسته‌های مردم را طوری هدایت کنند که برای خود موج سواری را فراهم کنند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: ولی دستگاه قضایی با تدبیر از اقدامات غیرقانونی جلوگیری می‌کند، ما در دستگاه قضا دلبستگی به جریانی نداریم و تنها قانون برایمان ملاک است و از هر کس که در سایه قانون حرکت کند حمایت می‌کنیم چراکه ما دلبسته به کسی نیستیم بلکه دلبسته به قانونیم.

وی تأکید کرد: گاهی ممکن است به دلایلی مطالبات مردمی مورد سوء استفاده قرار گرفته با  اقدامات غیرقانونی همراه شود و به مسائل ناخوشایند همراه شود ولی همه باید بدانند که رسیدن به مطالبات باید از طریق قانونی پیگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: مسئولان باید در محل خدمت خود مقیم باشند و خدمات شبانه‌روزی داشته باشند و مطالبات درست و منطقی مردم را پاسخگو باشند و از آن طرف مطالبات مردم باید از طریق قانونی بیان شود و مسئولان نیز با جدیت آن را پیگیری کنند.

کد خبر : ۲۹۱۳۶۷