خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد

برخورد جدی با سوءاستفاده از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی

فرماندار رودبار تاکید کرد: با هرگونه استفاده از امکانات دولتی و بیت المال برای شخص یا جناح خاصی در انتخابات به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد احمدی در نشست هماهنگی برنامه‌های سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور که در فرمانداری رودبار برگزار شد، گفت: حضور مسئولان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که از یادگارهای بزرگ و ماندگار امام خمینی و انقلاب اسلامی است، مشارکت بیشتر مردم را موجب می‌شود.

وی افزود: در رودبار نیز برگزاری 4 نماز جمعه در شهرهای رودبار، منجیل، لوشان و رستم‌آباد فرصت ارزشمندی فراهم کرده است تا ائمه جمعه این شهرها مسائل، مشکلات و خواسته‌های مردم را در کنار پیشنهادات و انتقادات، راهکارهای و نظرات اصلاحی و تلطیف شده از تریبون مقدس نماز جمعه بیان دارند.

فرماندار رودبار ائمه جمعه را پدران معنوی دانست و عنوان کرد: خودمان را مکلف می‌دانیم از نظرات راهگشای این عزیزان در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بهره گیریم.

احمدی همچنین با اشاره به توافق وین گفت: با تلاش 22 ماهه دیپلمات‌های هسته‌ای کشورمان در برابر 6 کشور قدرتمند جهان که حقانیت ایران اسلامی در مقوله برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای را محقق کرد و قدردانی مقام معظم رهبری را  از تیم مذاکره کننده در پی داشت، یکی از وعده‌های کارشناسی شده دولت به ثمر نشست.

وی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار حائز اهمیت دانست و از ائمه جمعه خواست تا همچون سنوات گذشته در ایجاد شور و شوق و نشاط اجتماعی برای مشارکت حداکثری مردم سهیم شوند.

 

 

کد خبر : ۲۹۱۷۵۳