خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

مجلس از متن مذاکرات هسته‌ای رضایت دارد

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از رضایت‌مندی اکثریت نمایندگان مجلس از متن مذاکرات هسته‌ای و توضیحات ارائه شده از سوی ظریف و صالحی خبرداد.

غلام محمد زارعی سه شنبه در گفت‌وگو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: بعد از سخنان ظریف و صالحی، فضای مجلس را فضای مطلوب و مناسبی دیدیم و به نظر می‌رسد اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از متن مذاکرات و توضیحات دولت‌مردان رضایت داشتند.

وی افزود: ما معتقدیم تیم مذاکره‌کننده ایران با اقتدار از کیان نظام و خواسته‌های به حق ملت در این مذاکرات دفاع کردند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: اسرائیلی‌ها و لابی‌گری آنها نیز نتوانست مانع موفقیت تیم مذاکره کننده ایران باشد.

زارعی افزود: پایمردی و ایستادگی تیم مذاکره کننده ایران، شکست اسرائیل و سایر کشورهای حامی آن را در مذاکرات به همراه داشت.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه اسرائیل بعد از موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای به انزوا رفته است، گفت: ما معتقدیم که رژیم غاصب قدس، بازنده اصلی مذاکرات هسته‌ای بوده است.

زارعی در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به منتقدان داخلی مذاکرات هسته‌ای دارید؟ ادامه داد: وجود منتقدان مذاکرات هسته‌ای در داخل کشور امری طبیعی بوده و براین باوریم که همه باید گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب داشته باشیم.

وی گفت: بهترین و صالح‌ترین مرجع برای ارزیابی عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای، نگاه تیزبین رهبری انقلاب است و می‌بایست طبق مشی ایشان عمل شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای موفق به برداشتن گام‌های موثری در این مذاکرات شد و امیدواریم در آینده نیز این گام‌ها بااقتدار بیشتری استمرار داشته باشد.

زارعی از تلاش‌های دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده هسته‌ای تقدیر کرد.

کد خبر : ۲۹۱۸۴۵