خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی آبادان در گفت‌وگو با ایلنا

کارگروه گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: هدف از تشکیل کارگروه گردشگری در منطقه آزاد اروند یکپارچه‌سازی این کارگروه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، غلامرضا اکبری‌زاده اظهار کرد: قصد داریم با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های مرتبط در صنعت گردشگری برای آینده صنعت گردشگری در این منطقه برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرهای آبادان و خرمشهر، توضیح داد: شهرهای آبادان و خرمشهر مرز وسیعی با کشورهای عراق دارند و کشور کویت نیز در نزدیکی این دو شهر است. اشتراک‌ زبانی شهرهای آبادان و خرمشهر نیز یکی از شرایط مطلوب به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این شهرها است.

عضو اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: برای اجرای طرح توریست درمانی در آبادان و خرمشهر، باید مسئولان این دو شهر با یکدیگر همدل و همراه باشند. ایجاد ارتباط صمیمی و اثربخش بین اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرهای آبادان و خرمشهر و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند یکی از اهداف تشکیل کارگروه گردشگری منطقه آزاد اروند طی روزهای گذشته است.

اکبری‌زاده توضیح داد: این کارگروه گردشگری متشکل از اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های مرتبط با صنعت گردشگری است و هر ده روز یک بار در این اتاق‌ها جلسه تشکیل می‌دهند.

 رئیس انجمن ملی خرمای ایران تاکید کرد: این کارگروه در همه مجموعه‌ها بوده ولی قصد داریم با یکپارچه‌سازی آنها در یک راستا حرکت کنیم.

کد خبر : ۲۹۲۵۴۸