خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی در پیشبرد اهداف دولت

استاندار البرز بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی استان در پیشبرد اهداف دولت و همچنین خدمت هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری در شرایط جدید سیاسی و اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی، پیش از ظهر امروز در  نخستین همایش مسئولان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در سالن همایش‌های میلاد کرج، با مهم خواندن نقش مسئولان این حوزه در ادارات گفت: در هر مسئولیتی که هستیم نیاز به تذکر و یادآوری داریم در این بخش نیز  لازم است که در هر بازه زمانی نگاهی به مسئولیت‌های خود داشته و اگر نیاز به اصلاح وجود دارد این کار را انجام دهیم.

وی این گردهمایی را آغازی برای آشنایی مسئولان واحدهای ایثارگران دانست و افزود: از این پس باید شاهد آن باشیم که در حوزه امور ایثارگران با برنامه‌های جدید اقدامات موثر و شایان توجهی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کشور بعد از توافق هسته‌ای، اظهار کرد: در شرایط امروز، کشور نیاز به تلاش مضاعفی نسبت به گذشته دارد.

وی افزود: با ارتقاء جایگاه سیاسی کشور در توسعه اقتصادی نیز شاهد جهش‌های جدیدی خواهیم بود و انتظار می‌رود با این رویکرد در استان نیز از ظرفیت‌های علمی در جهت توسعه و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در استان نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 120 جلسه تخصصی با حضور وزرا و شخص رئیس جمهور در جهت تحقق برنامه@های دولت برگزار شده است، افزود: برنامه آینده اقتصادی کشور با توجه به شرایط پسا تحریم، در حال تهیه است.

طهایی در پایان خاطرنشان کرد: در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید از دستاوردهای موجود به منظور خدمت هر چه بیشتر به جامعه ایثارگران استفاده شود.

کد خبر : ۲۹۲۸۰۵