خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر کاشان

درخواست از شهرداری برای پاسخگویی به معضلات شهری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر کاشان از شهرداری درخواست کرد به وضع آسفالت برخی از معابر منطقه فاز 2 ناجی آباد رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، مجید شمس در نطق پیش از دستور نشست علنی شورای شهر از عدم اجرای برخی از مصوبات شورا توسط شهرداری انتقاد کرد.

وی خواستار پاسخ شهردار کاشان درباره ادامه روند ساخت پروژه تجاری بهشت در حاشیه میدان جهاد با وجود ارسال پرونده  این پروژه به کمیسیون ماده 100 و توافق قبلی میان شورا و شهرداری شد.

شمس با اشاره به تشکیل 4 سازمان جدید تابعه در شهرداری و تفویض اختیار به برخی از این سازمان‌ها خواستار ارائه گزارشی مستند  برای آگاهی اعضای شورا از روند کیفیت کار  در این سازمان‌ها شد.

وی وضعیت نابسامان داربستهای تبلیغاتی در شهر، وضع اتباع بیگانه را از دیگر معضلات کاشان اعلام کرد و خواستار پیگیری این موضوع از سوی دستگاه‌های دیربط شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به تغییر در مدیریت پلیس راهور شهرستان خواستار هم‌گرائی مدیریت شهری و پلیس راهور بر سر رفع مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهری و حوادث و تصادفات روزمره و خسارات ناشی از آن بر شهروندان شد.

 

کد خبر : ۲۹۳۰۶۹