خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران

فضای مدارس استان باید در بهترین و مناسب‌ترین شرایط باشد

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اگر فضای آموزشی و تجهیزات در اول مهر برای دانش‌آموزان فراهم نشود مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ علی نبیان در جلسه شورای آموزش وبا اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، اظهار کرد: در سالی که مزین شده به همدلی و هم‌زبانی، آموزش و پرورش مازندران برنامه مدون و شایسته‌ای را برای پروژه مهر در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید در روز نخست مهر ماه، فضای مدارس استان باید در بهترین و مناسب ترین شرایط باشد، افزود: کارگروهی ویژه به منظورتحقق مهری زیبا در فضای مدارس در صدا و سیما تشکیل شود.

نبیان بیان کرد: در چند سال متوالی رتبه دوم کنکور را به خود اختصاص داده است که از جمله افتخارات مهم استان محسوب می‌شود.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران به کمک خیرین در امر مدرسه‌سازی و ارتقای تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: خیرین مدرسه‌ساز بدون دریافت حقوق و تنها برای انجام کارهای خیرخواهانه و مرتفع ساختن نیازهای دانش آموزان در مسیر پیشرفت و تعالی جامعه گام برمی‌دارند.
 
نبیان برگزاری  برنامه‌های ویژه جهت فراهم ساختن مقدمات بازگشایی مدارس در مهر 94 تاکید کرد و افزود:  هرچند تاکنون اعتباری در این خصوص تخصیص نیافته  به محض آماده شدن منابع، اعتبار در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
 
وی بیان داشت: اگر فضای آموزشی و تجهیزات  در اول مهر برای دانش آموزان فراهم نشود مشکلاتی را به همراه خواهد داشت بنابراین باید با کمک نوسازی مدارس و خیرین امکانات لازم برای سال تحصیلی جدید را فراهم کنیم.
 
نبیان به طرح هجرت 3 که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند، اشاره کرد و افزود: این جزء تاکیدات استاندار مازندران نیز است بنابراین اجرایی کردن آن باید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته وجزء دستور کار باشد.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران به همایش مازندرانی‌های مقیم تهران که در اردیبهشت سال جاری برگزار شد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر باید نقاط ضعف و قوت این همایش شناسایی تا در آینده این مراسم با کیفیت بهتری برگزاری شود.
کد خبر : ۲۹۳۷۲۴