خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

دولت مخالف افراطی‌گری در انتخابات است

استاندار لرستان گفت: دولت به شدت با افراطی‌گری در سیاست و انتخابات مخالف بوده و معتقد است در این امور باید منطقی و عاقلانه رفتار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در دیدار با اعضای دفتر هیات نظارت شورای نگهبان استان افزود: انتخابات هموراه یک فرصت تاریخی برای کشور محسوب می‌شده که باید با این مهم به صورت قانونمند اما منطقی رفتار کرد.

وی اظهار کرد: مشارکتهای مردمی از اصلی‌ترین عوامل برگزاری انتخابات بوده که این مساله همواره توسط بزرگان نظام از جمله امام راحل ومقام معظم رهبری مورد تاکید بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال 94 سال حساسی در حوزه سیاست خارجی و سیاست داخلی کشور است تصریح کرد: با هدایت و تدابیر مقام معظم رهبری در میدان سیاست خارجی سربلند بوده‌ایم و جایگاه بسیار مطلوبی در جهان برای کشور عزیر ایران حاصل شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: امروز نظام مدیریتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به عنوان یک مدیریت اسلامی نوین در جهان مطرح است.

بازوند گفت: شعاری که رهبر فرزانه انقلاب برای امسال تدبیر کرده‌اند منجر به همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت شده و باعث می‌شود از چالشها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت در شعارهای نامگذاری سال بوده و خواهد بود اضافه کرد: چنانچه شعار مد نظر رهبری توسط مردم و مسئولان هدفگذاری و عمل شود بدون شک سال خوب و موفقی پشت سر خواهیم گذاشت.

کد خبر : ۲۹۵۵۰۴