خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان

۳۳ ناحیه صنعتی در موقعیت واگذاری‌اند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اعلام کرد: ۳۳ ناحیه صنعتی در گیلان اکنون در موقعیت واگذاری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با خبرنگاران، صنایع کوچک را در حرکت چرخ اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: گیلان دارای ۳۵ شهرک و ناحیه صنعتی است.

وی با بیان اینکه ۳۳ ناحیه صنعتی در گیلان اکنون در موقعیت واگذاری هستند و عمده تقاضاها برای سرمایه‌گذاری را مربوط به شهرک سپیدرود اعلام کرد.

وی شهرک سپیدرود رشت را بزرگترین شهرک صنعتی گیلان معرفی کرد و گفت: مساحت فاز اول این شهرک 200 هکتار بود که در فاز دوم 535 هکتار توسعه یافت.

لاهوتی اشکوری به فعالیت ۷۰۰ واحد بهره‌بردار صنعتی با ۱۲هزار مورد اشتغالزایی در گیلان اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری این واحدها ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه اعتماد به سرمایه‌گذاری در استان افزایش یافته است، گفت: این امر موجب سرعت گرفتن توسعه زیر ساخت‌های صنعتی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در ۲۱ سال گذشته تنها ۷ تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی گیلان وجود داشت، افزود: سال گذشته احداث ۵ تصفیه خانه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تصریح کرد:حمایت از صنایع کوچک و فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری از وظایف ماست که با جدیت پیگیر آن هستیم.

 

کد خبر : ۲۹۵۶۸۹