خبرگزاری کار ایران

بهروز گرانمایه

افزایش بودجه معاونت عمرانی شهرداری کاشان در دو سال اخیر

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان از افزایش بودجه این معاونت در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان بهروز گرانمایه در نشست فصلی  شورای مدیران شهرداری گفت: از مجموع بودجه 440میلیاردتومانی شهرداری در سال 94 حدود 70درصد آن جهت انجام پروژه‌های فنی و عمرانی اختصاص یافته است.

گرانمایه افزود: رشد بالغ بر 400درصدی بودجه شهرداری نسبت به سال 91 نشان از برنامه و اهداف شهردار کاشان است که براساس اصول، ضوابط و قانون محقق خواهد شد و مردم شاهد اقدامات شهرداری هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان افزود: در 18 ماهه اخیر بالغ بر 90کیلومتر از معابر و جاده‌های شهرستان بهسازی و آزادسازی شده است و پروژه‌های متعددی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تشکیل مناطق جدید در شهرداری را باعث ظهور توانمندی‌های بسیاری از کامندان شهرداری دانست و گفت: به دلیل در سایه قرار گرفتن برخی کارمندان و نبود فضای مناسب برای ارائه توانمندی‌هایشان باعث پایین آمدن کارایی آنها شده بود که با ایجاد مناطق جدید شاهد بروز توانایی‌های این کارمندان هستیم.

وی از دیگر اقدامات قابل تقدیر شهردار کاشان به ایجاد عرصه رقابت سالم میان پیمانکاران اشاره کرد و افزود: حضور پیمانکاران غیر بومی در منطقه باعث شد تا پیمانکاران بومی نیز جسارت پیدا کنند و در پروژه‌های بزرگ شهری حضور پیدا کنند و توانایی‌های خود را بسنجند.

سید مجید امینی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان نیز در این مراسم گفت: با تشکیل سازمان زیباسازی در شهرداری ایجاد نشاط و روحیه جزو اولویت‌های اصلی این سازمان قرار گرفته است.

امینی ایجاد 9 زمین بازی و ورزشی کودکان در سطح شهر و خریداری و آماده نصب بودن 10زمین بازی دیگر را از اهم فعالیت‌های این سازمان دانست و تصریح کرد: اجرای نقاشی‌های دیواری، نورپردازی، باتیس و بهسازی میادین و تهیه المان‌های فرهنگی از مهمترین اقدامات این سازمان در راستای ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی بوده است.

کد خبر : ۲۹۵۷۲۱