خبرگزاری کار ایران

دستگیری اعضای شرکت هرمی کیونت در چالوس

ماموران پلیس آگاهی شهرستان " چالوس" مازندران، با شناسایی و دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری شرکت هرمی "گیو نت"، اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا  از ساری ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، درپی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی مجازی با عنوان " کیونت " در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ علیرضا قدمی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در باره جزئیات این خبر گفت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسائی محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی شدند.

سرهنگ قدمی درادامه افزود : ضمن هماهنگی با مراجع قضایی شش نفر از اعضای این شرکت کلاهبردار که با اجاره ویلائی در هچیرود این شهرستان به کلاهبرداری از مالباختگان مبادرت می کردند در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شدند .

وی همچنین تصریح کرد : سایر اعضای این شرکت هرمی که ماموریت عضو گیری داشتند نیز محل های سکونت خود در شهرستان های تهران و رودهن شناسایی و دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه اظهار داشت : از آنجایی که این افراد وجوه دریافتی از طعمه های خود را در حسابهای متفرقه ای واریز و یا از آن در جاهی مختلفی سرمایه گذاری کرده بودند  تحقیقات پلیس برای شناسایی و کشف اموال مالباختگان ادامه دارد .

 

کد خبر : ۲۹۶۰۱۶