خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آران وبیدگل

حفظ منافع ملی مهمترین وظیفه خبرنگاران‌ست

معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: رسالت خبرنگاران حفظ منافع ملی، رساندن صدای مظلومان یمن، فلسطین و مظلومانی که به هر طریق مورد ظلم واقع شده‌اند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا درآران و بیدگل  علی محمد یوسفیان معاون فرماندار آران و بیدگل ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه  و خبرنگاران که با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد وجمعی از مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد،  با گرامیداشت  یاد شهید محمود صارمی، به  رسالت خبرنگاران در حفظ منافع ملی اشاره کرد و گفت: خبرنگار با قلم زدن می‌توانند  از حق مظلوم دفاع کنند.

 وی  امانتداری، اخلاق  وصداقت در انعکاس اخبار را از وظایف مهم خبرنگاران دانست و گفت: از خبرنگاران توقع داریم  هرچیزی را در قالب شنیده‌ها  ننویسند  و موجب  دلنگرانی مردم  براساس یک سری شنیده‌ها  نشوند.

 یوسفیان همگرایی  در جامعه از دیگر وظایف  یک خبرنگار حرفه‌ای  دانست وگفت: رسانه‌ای کردن  مشکل یک مسئول دردی از جامعه را حل نمی‌کند.

معاون فرماندار آران و بیدگل  با تاکید بر روابط تنگ تا تنگ روابط عمومی ادارات با خبرنگاران  گفت: انتقاد سازنده موجب توسعه شهرستان، بزرگ شدن شخصیت انسانها و متصل کردن  نظرات مردم ومسئولان می‌شود.

وی  از خبرنگاران به عنوان دیده‌بان کشور در انتقال اخبار درست  نام برد وگفت: هر تلاشی که از طرف  دولتمردان  تدبیر وامیدانجام می‌گیرد  مرهون زحمات خبرنگاران، همدلی و هم‌زبانی مردم ومسئولان است.

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ وارشاد  شهرستان آران وبیدگل نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالیتهای  اصحاب رسانه  و خبرنگاران  این شهرستان اشاره کرد.

گفتنی‌ست پس از بیان دغدغه‌های خبرنگاران شهرستان ، نامگذاری یکی از معابر آران و بیدگل  به نام خبرنگار، طرح مشکلات خبرنگاران در جلسه شورای اداری، برپایی دوره‌های آموزشی در دانشگاهها برای خبرنگاران، پیگیری  تشکیل انجمن صنفی  مطبوعات و لزوم تعامل روابط عمومی ادارات با خبرنگاران از مهمترین مصوبات این مراسم بود.

کد خبر : ۲۹۶۱۱۹