خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان

خبرنگاران متعهد، جهادگران جبهه فرهنگی هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: خبرنگاران متعهد و صدیق، جهادگران جبهه فرهنگی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی با گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران متعهد و صدیق، جهادگران جبهه فرهنگی کشور هستند.

وی افزود: خبرنگاران با ایستادگی خود و حضور جهادی در عرصه جنگ رسانه‌ای دشمن و استکبار، همواره در نقش رزمندگان دفاع رسانه‌ای و خط‌شکن عبور از سد امپراطوری رسانه‌ای غرب، نقش ارزنده‌ای در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و انحصار رسانه‌ای غرب را شکسته‌اند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه اسلام بنا نهاده شده، ماموریتی را به عهده گرفته‌اند که سراسر ارزشی و دینی و در واقع تبلیغ دین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی کاشان، رسالت خبرنگاران را حساس و سنگین دانست و خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی، فرهنگ‌سازی، بیان حقایق و روشنگری در جامعه مهم‌ترین رسالت خبرنگاراست.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به شعار سال دولت و ملت و همدلی و هم‌زبانی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران، ایجاد و تقویت فضای همدلی و هم‌زبانی در جامعه‌ست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: در طول تاریخ اگر حادثه عظیم کربلا به نحوی اطلاع‌رسانی نمی‌شد و مظلومیت فلسفه قیام امام حسین(ع) منعکس نمی‌شد، قطعاً این فرهنگ تا به امروز ماندگار نشده بود.

حسینی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تلاش‌های خبرنگاران را ارج نهاده و به نحو شایسته آنها را در انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری کنیم.

یادآور می‌شود؛ ۱۷ مرداد به یاد «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال ۱۳۷۷ به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

کد خبر : ۲۹۶۲۳۹