خبرگزاری کار ایران

به بهانه استعفای قلعه‌نویی از سرمربیگری ملوان بندرانزلی

بالاخره ملوانان به ساحل می‌رسند؟

اعلام خبر جدایی امیر قلعه‌نویی از تیم ملوان، باردیگر طرفداران این تیم را ناامید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، باشگاه محبوب و پرطرفدار ملوان بندرانزلی در حالی با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند که تاکنون هیچگونه اقدام اساسی برای حل مشکلات تنها تیم لیگ برتری شمال کشور انجام نشده است.

چندی پیش بود که هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که ملوان در فصل قبل با آن دست و پنجه نرم می‌کرد و همچنین جلوگیری از ورود حاشیه به تیم، تصمیم به سلب مالکیت باشگاه از داریوش بهشتی گرفته و از این پس نامبرده هیچ‌گونه سمتی در ملوان ندارد.

در این اطلاعیه رسمی، عدم پایبندی به تعهدات دلیل کنار گذاشتن بهشتی که مالک 55 درصد سهام این باشگاه بود عنوان شد.

اگرچه پس از کش‌وقوس‌های فراوانی که در انتخاب سرمربی این تیم اتفاق افتاد، انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی روزنه امیدی در دل هواداران ملوان ایجاد کرد اما این سرمربی نیز امید ملوانان را ناامید کرد.

محمود آذرگون با اعلام خبر جدایی قلعه‌نویی از این باشگاه، گفت: بسیار علاقه‌مند بودیم که وی از هفته سوم لیگ برتر روی نیمکت ملوان بنشیند اما شرایط مناسب نبود.

سخنگوی باشگاه ملوان اظهار کرد: قلعه‌نویی خواهان ۴ میلیارد تومان پول برای پرداخت به بازیکنان و کادرفنی و تهیه امکانات بود که باشگاه قادر به این کار نبود.

احمد دنیامالی نیز در باره جدایی قلعه‌نویی از ملوان گفت: وی با فردی که قرار بود مالک باشگاه شود، توافق کرده بود و ما پس از عدم تحقق همکاری با آن فرد، دنبال اسپانسر جدید رفتیم که البته ناموفق بود.

رئیس هیئت مدیره ملوان نقش قلعه‌نویی در مدت حضورش در این باشگاه را ارزنده دانست و از تعیین سرمربی جدید تا پایان عصر امروز (دوشنبه) خبر داد.

 

کد خبر : ۲۹۶۵۱۵