خبرگزاری کار ایران

نماینده بازرگانان آستراخان

علاقه‌مند به افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران هستیم

نماینده بازرگانان آستراخان روسیه با بیان اینکه علاقه‌مند به افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران هستیم، گفت: از هرگونه پیشنهاد همکاری استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نشست فعالان اقتصادی گیلان با حضور رییس اتاق بازرگانی آستراخان روسیه برگزار شد.

در این نشست نماینده بازرگانان آستراخان با ارائه پیشنهاد افتتاح نمایندگی فروش محصولات ایرانی در روسیه،اظهار کرد: تحقق این امر موجب می‌شود که اجناس ایرانی بدون واسطه در بازار روسیه عرضه شوند.

یملن افزود: ما خواهان عرضه کالای ایرانی بصورت کاملا شفاف هستیم تا هیچ اشکال و ابهامی برای مصرف کننده و تولید کننده وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم اطلاعات مورد نیاز بازرگانان ایرانی از بازار روسیه را در اختیارشان بگذاریم، گفت: هدف ما افزایش حجم مبادلات تجاری میان ایران و روسیه است.

نماینده بازرگانان آستراخان تصریح کرد: بازرگانان ایرانی اطمینان داشته باشند که هر نوع پیشنهاد تجاری که ارائه کنند بی‌جواب نخواهد ماند و ما به نمایندگی از آستراخان روسیه آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

ایران و روسیه می‌توانند روابط تجاری بسیار موفقی داشته باشند

وینوکروف ریس اتاق بازرگانی آستراخان نیز در این نشست گفت: تجار به خوبی از ریسک‌هایی که ممکن است وجود داشته باشند باخبر هستند و این توانایی را دارند که آنها را به حداقل برسانند.

وی به پروژه ساخت سرای تجاری ایرانیان در آستراخان اشاره و تصریح کرد: مطمئنا این پروژه آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

در ادامه این نشست مشاور اتاق بازرگانی گیلان در امور روسیه اظهار کرد: ایران در حال خروج از تحریم است و از این پس می‌تواند کمک خوبی برای روسیه باشد.

جلالی‌فر با بیان اینکه چای ایرانی در دنیا نمونه است، افزود: ایران در سالهای گذشته برندهایی همچون پارس خزر را به روسیه عرضه کرد که با تولیدات آلمانی برابری می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب دشمن مشترک ایران و روسیه هستند، عنوان کرد: مطمئنا این دو کشور می‌توانند روابط تجاری بسیار موفقی داشته باشند.

 

کد خبر : ۲۹۶۵۶۰