خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر نیاسر در گفت‌وگو با ایلنا

همایش منطقه‌ای هفت شهر سلامت در تهران برگزار می‌شود

رئیس شورای شهر نیاسر از برگزاری اولین همایش منطقه‌ای هفت شهر سلامت (نیاسر، برزک، قمصر، مشکات، جوشقان، کامو چوگان، کاشان) در آینده بسیار نزدیک به مرکزیت کاشان برای توسعه هرچه بیشتر توریست تخصصی خارجی دربرج میلاد تهران خبر داد.

مجتبی حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: دراین باره ستاد سلامتی این هفت شهر با حضور میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری، وزارت بهداشت و وزارت کشور تشکیل شده است.

وی از ارتباط مستقیم با شبکه‌های ایمن دولتی از طریق وزارت امورخارجه برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی با کشورهای ترکیه، غنا، آلمان، سوئد و فرانسه در بخش توریستی شهر نیاسر خبر داد و گفت: بیشترین متقاضیان سرمایه‌گذاری درشهرنیاسر در بخش تولید ۴۰ نوع گیاه دارویی، تولید ماهیان زینتی و کشت‌های مکانیزه از شهرهای رفسنجان و تهران بوده است.

رئیس شورای شهرنیاسر از این شهر به عنوان مستعد‌ترین منطقه برای کشت گیاهان دارویی اعلام کرد و گفت: اخیرا ارتباطات خوبی را با شهردار استارت ترکیه در زمینه خواهرخواندگی برقرار کرده‌ایم.

حمیدی تصریح کرد: با توجه به قدمت هفت هزار ساله و وجود باغ رئیس درنیاسر و دیگر مکان‌های تاریخی و فضاهای سبز طبیعی، بهترین منطقه سرمایه‌گذاری برای جذب توریست خارجی‌ست.

کد خبر : ۲۹۶۶۹۰