خبرگزاری کار ایران

در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام صورت گرفت

واگذاری سه پایانه تخلیه و بارگیری به بخش خصوصی

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از واگذاری سه پایانه تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام، گرایلو گفت: سه پایانه تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در قالب قراردادهای جدید با هدف بهبود در روند خدمات‌رسانی به مشتریان خدمات بندری، به سه شرکت خصوصی واجد شرایط واگذار شد.

معاون دریایی و بندری، آسیب‌شناسی فرآیندهای گذشتهٔ ارائه خدمات بندری، جلب رضایت بیشتر مشتریان در پی ارتقاء شاخص‌های عملیاتی و حفظ استانداردهای مطلوب در زمینهٔ تخلیه و بارگیری کشتی‌ها را ازجمله دیگر مزیت‌های این سری واگذاری عنوان کرده و اظهار داشت: در جریان این واگذاری راهبری پایانه‌ها کـــه در بازهٔ زمانی مشخص و حسب ضوابط و مقررات انجام شده، تلاش می‌شود از همهٔ ظرفیت‌ها برای افزایش بهره‌وری استفاده شود.

گرایلو همچنین با اشاره به هدف غایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای نیل به جذب بیشتر صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی تصریح کرد: تحقق این هدف مهم از طریق تسهیل سیر ورود و خروج کالا‌ها و بهبود نرخ‌های شاخص‌های عملیاتی صورت می‌پذیرد، که دراین‌بین نیروهای عملیاتی توانمند و ورزیده نقش مهمی را بــــر عهده دارند.

یادآور می‌شود فرآیند واگذاری پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی (واردات و صادرات) در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام به بخش خصوصی برای سومین بار انجام می‌شود.

کد خبر : ۲۹۶۸۶۸