خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فجر فارس

جامعه نمی‌تواند تک‌صدایی باشد

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید براینکه جامعه نمی‌تواند تک‌صدایی باشد گفت: تک‌صدایی بودن جامعه حرف درستی نیست اما صحیح‌ آن است که تمام صداها در جهت منافع و مصالح ملی باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید براینکه جامعه نمی‌تواند تک‌صدایی باشد گفت: تک‌صدایی بودن جامعه حرف درستی نیست اما صحیح‌ آن است که تمام صدا‌ها در جهت منافع و مصالح ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز در مراسم قدردانی از خبرنگاران در شیراز روحیه مطالبه‌گری و حریت در را شاخصه خبرنگار دانست و افزود: اهل قلم بودن و حضور در عرصه رسانه‌ها را یک نعمت است که خداوند به اهل رسانه عطا فرموده است.

وی با بیان اینکه باید دنبال ارتقاء جایگاه وشان خبرنگار و رسانه در فارس بود و در این مسیر تلاش کرد تا رسانه‌ها و خبرنگارانی در تراز انقلاب داشته باشیم افزود: شخصا خبرنگاران رسانه‌های استان فارس را از جمله بهترین خبرنگاران و رسانه‌های این استان را بهترین رسانه‌ها می‌دانم و معتقدم بخش مهمی از مطالبه‌گری جامعه در حوزه اختیارات رسانه‌ها است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید براینکه این استان دارای حسنات زیادی است، خاطرنشان کرد: در فارس آسیب‌هایی هم وجود دارد که رسانه و خبرنگار باید آن‌ها را زیرذره‌بین قرار دهد، البته نه اینکه دنبال مچ‌گیری و تخریب باشد، بلکه اصلاح مسائل را دنبال کند.

وی تاکید کرد: سپاه جناحی فکر و رفتار نکرده و نمی‌کند اعتقاد داریم امروز که نرخ بیکاری در استان ما غوغا می‌کند، باید همه کمک کنیم و سپاه هم همراه است. حرف من این است که باید مشکلات را زیرذره‌بین قرار داد با هدف کمک به حل مشکلات، وقتی اصحاب رسانه تلنگری به مسئولی می‌زنند، به‌معنای هشدارباش است و باید آن را جدی گرفت.

غیب‌پرور با بیان اینکه در پایان امسال، ۲ انتخابات بسیار با اهمیت باید برگزار شود، گفت: رسانه‌ها در فارس باید برای انتخابات با استفاده از تمام صاحب‌نظران با تفکرات مختلف، برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی با تاکید براینکه جامعه نمی‌تواند تک‌صدایی باشد، گفت: تک‌صدایی بودن جامعه حرف درستی نیست اما صحیح‌ آن است که تمام صدا‌ها در جهت منافع و مصالح ملی باشد. حال اینکه منافع و مصالح کشور چیست و کجاست باید در آن دقت کرد.

در حاشیه این مراسم که با همت بسیج رسانه فارس برگزار شد از تمبر یادبود روزخبرنگار نیز بهره‌برداری به عمل آمد.

کد خبر : ۲۹۶۸۹۱