خبرگزاری کار ایران

یادداشتی بر عملکرد آغازین سیاه‌جامگان در لیگ برتر فوتبال

سکوها چشم به راه ابومسلمی‌ها .....

شاید به اذعان فوتبالی‌ها ۲ شکست از ۲ بازی ابتدایی لیگ نتیجه مناسبی نباشد، ولی برای تیمی که تازه با اتمسفر لیگ بر‌تر آشنا شده باید وقت گذاشت.

شکل بازی سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان در مقابل استقلالی‌های تهران، به ویژه در نیمه دوم امیدوار کننده بود و در اهواز این امید در دل هواداران ابومسلم ایجاد شد که روزهای خوشی در انتظار مشکی‌پوشان خراسانی است.

ابومسلمی‌ها بازی ابتدایی لیگ را به استقلالی واگذار کردند که با پیروزی بر ملوان امیر قلعه‌نویی نشان داده در ژست یک مدعی وارد لیگ پانزدهم شده است.

شکست دوم مشکی‌پوشان خراسانی هم در گرمای ۵۰ درجه اهواز رقم خورد، سیاه‌جامگان در خانه استقلال خوزستان نمایش قابل قبولی داشت و بازی را به اشتباه داور در اعلام پنالتی و گرمای اهواز باخت؛ هوای آتش گونه‌ای که پرسپولیس مدعی را هم در دیدار مقابل دیگر تیم خوزستانی سوزاند.

با این شرایط و نحوه بازی سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان این امید وجود دارد که در ادامه لیگ روزهای بهتری در انتظار نماینده خراسان رضوی باشد؛ ادامه‌ای که این هفته با نفت آسیایی آغاز می‌شود و مشهدی‌ها امیدوارند بتوانند تیم علیرضا منصوریان را در مشهد زمین‌گیر کنند تا در هفته چهارم با روحیه بالاتری به مصاف همشهریان سرمربی آذری خود یعنی تیم گسترش فولاد تبریز بروند.

با توجه به شکست دو هفته ابتدایی، دیدار این هفته شاگردان رسول خطیبی با نفت تهران حساسیت دوچندانی دارد و مشکی‌پوشان خراسانی سعی دارند با کسب پیروزی در این دیدار از انتهای جدول فاصله بگیرند؛ انتهای جدولی که وجود ذوب‌آهن در انتهای آن نشان می‌دهد قطعا تا پایان لیگ دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان در این مسیر سخت و برای اعتبار بخشیدن به جایگاه فوتبال خراسان نیازمند همراهی و همکاری جامعه ورزش و مدیران استان است و حال که کمتر مدیر غیرورزشی با فوتبال خراسان همراه است، نقش هواداران در این میان پررنگ‌تر است. هوادارانی که حضور پرشور آن‌ها در دیدار با نفت تهران، نقطه قوتی برای بازیکنان مشکی‌پوش خواهد بود تا با کسب اولین ۳ امتیاز خود، آن هم در مقابل نماینده موفق ایران در جام باشگاه‌های آسیا، ضمن فاصله گرفتن از انتهای جدول، به همه نشان دهند که حقشان شکست در ۲ دیدار ابتدایی لیگ امسال نبوده است.

محسن حیدری - معاون اجرایی باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان

کد خبر : ۲۹۷۰۶۷