خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی زارعی از مردم حوزه انتخابیه خود به خاطر کمبودها و کاستی‌ها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از مردم حوزه انتخابیه خود به خاطر کاستی‌ها، محدودیت‌ها و کافی نبودن امکانات مورد نیاز آن‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی پنجشنبه شب در آئین تجلیل از ۱۱۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد در سالن کتابخانه‌های عمومی این استان گفت: کاستی‌ها، کمبود‌ها، محدودیت‌ها زیاد و متاسفانه امکانات مورد نیاز برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم در حوزه انتخابیه نیز کم است که از روی صداقت و صمیمانه از مردم دیارم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: در دوران نوکری مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، تمام تلاش خود را صرف خدمات‌رسانی مطلوب و رفع مشکلات مردم به کار گرفته و می‌گیرم اما از وجود کاستی‌ها و کمبود‌ها از مردم دیارم صادقانه عذر می‌خواهم.

این نماینده مجلس با تشریح خدماتی که اکنون در حوزه انتخابیه‌اش در حال انجام است، اظهارکرد: خوشحالم در شرایط بد اقتصادی، بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی با اعتبارات کلان در بویراحمد و دنا در حال اجرایی شدن است.

زارعی گفت: پروژه‌های راه‌آهن اقلید - یاسوج، تطویل باندهای فرودگاه یاسوج، گازرسانی به روستا‌ها، آسفالت محورهای روستایی، احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق، احداث روشنایی معابر روستایی، احداث شبکه‌های آبرسانی جدید و آغاز پروژه‌هایی چون سد‌ها از مهم‌ترین اقدامات عمرانی بوده که اکنون در بویراحمد و دنا در حال انجام است.

وی از تدوین کارنامه عملکرد چهارساله خود برای توسعه و آبادانی و ارائه آن به مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبرداد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: با افتخار اعلام می‌داریم که نوکر مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و برای نوکری این ملت در هیچ برهه‌ای از زمان احساس خستگی نکرده‌ایم.

زارعی افزود: در تمامی مسوولیت‍‌هایم سعی نکرده‌ام به آن‌ها دل ببندم و همیشه در مسوولیت‌ها به فکری نوکری مردم منطقه بوده و اکنون نیز افتخار می‌کنم نوکر همین مردم در مجلس هستم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وظایف مسوولان در قبال رسانه‌ها پرداخت و گفت: مسوولان باید در برابر رسانه‌ها پاسخگو باشند و اگر مسوولی در برابر رسانه‌ها پاسخگو نباشد به وظیفه خود عمل نکرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اصل پرسشگری جزء اصول لاینفک یک مسوول بوده و با پرسشگری است که یک مسوول می‌تواند در رفتار و منش خود اصلاح ایجاد کند.

زارعی با تاکید براینکه به خبرنگاران علاقه وافری دارد، بیان کرد: اگر چه تاکنون نتوانسته‌ام ادای دین به رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بکنم اما تاکید می‌کنم که به خبرنگاران علاقه فراوانی دارم.

وی گفت: کار خبرنگاری و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد از کارکردن در معدن سخت‌تر است چون کار کردن بر روان و افکار مردم آن هم در جامعه قومیتی کار آسانی نیست.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم افزود: فرهنگ‌سازی یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها بوده و از سویی تعامل بین رسانه و مخاطب در این حوزه بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

گفتنی ست در پایان این آئین از ۱۱۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شد.

کد خبر : ۲۹۷۱۳۲