خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال در حاشیه بازدید معاون وزیر

مسکن مهر معلولان ماسال در معرض خطر رانش کوه قرار دارد

فرماندار ماسال گفت: مسکن مهر معلولان این شهرستان به دلیل جانمایی نامناسب، در معرض خطر رانش کوه قرار دارد و نیازمند احداث دیوار حائل است.

به گزارش ایلنا، احمد اصغری مهر آبادی معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از پروژه‌های مسکن مهر معلولان و مسکن مهر ماسال بازدید کرد.

فرماندار ماسال در حاشیه این بازدید که با حضور مسئولان شهرستانی، نماینده شهرستان‌های ماسال،‌ تالش و رضوانشهر و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان صورت گرفت، پروژه مسکن مهر معلولان این شهر را از جمله پروژه‌های حائز اهمیت شهرستان ارزیابی کرد و گفت: با وجود اینکه این پروژه اکنون حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش‌هایی از آن آماده تحویل به متقاضیان است اما به دلیل جانمایی نامناسب محل اجرای پروژه و خطر رانش کوه نیاز به احداث دیوار حائل دارد.

محمود قاسم‌نژاد فقدان سیستم دفع فاضلاب و راه دسترسی مناسب را از دیگر مشکلات پیش روی این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: در صورت حل این مشکلات، این پروژه آماده واگذاری خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات پروژه مسکن مهر شهر ماسال، افزود: با توجه به عدم تعهدات پیمانکار در اجرای پروژه اکنون، این پروژه در مرحله پایان پیمان قرار دارد.

فرماندار ماسال یا بیان اینکه پیمانکاران بومی و حائز شرایطی وجود دارند که قادر به تکمیل این پروژه هستند خواستار پیگیری جهت به کارگیری پیمانکار جدید در این پروژه شد.

 

 

 

 

کد خبر : ۲۹۷۳۴۵