خبرگزاری کار ایران

طی جلسه‌ای

اعضای هیئت مدیره انجمن ادبی روشنا مشخص شدند

اعضای هیئت مدیره انجمن ادبی روشنا مشخص شدند

به گزارش ایلنا از لامرد، شب گذشته در جلسه‌‌ای که توسط هیئت موسس انجمن ادبی روشنا در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد لامرد برگزار شد ، اعضای هیئت مدیره این انجمن ادبی مشخص شدند.

براساس این گزارش ، در نهایت براساس آراء اخذ شده ،«زهرا آراسته» ، «محمدرضا کهنسال»، «اکبر کریمی‌زنگنه»، «علی بهادر»، «احمد عالی»،«اسماعیل علیزاده»، «احمد صادقی» به عنوان اعضای اصلی و «محمد رستمی» و «مسعود علی پور» به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

انجمن ادبی روشنا در دوم دی ماه 92 فعالیت خود را با حضور فعالان فرهنگی -اجتماعی آغاز کرد که تاکنون با برگزاری جلسات متعدد شب شعر و نقد در هر ماه  توانسته است خیل عظیمی از جوانان و عاشقان به فرهنگ و هنر  را جذب نماید.

«احمد فرهمند» ، «حسن خضری»، «اکبر کریمی زنگنه» ، «زهرا آراسته»، «شهرام شهریاران»،«محمدرضا‌ کهنسال»، «محمد نعیمی»، «خلیل رحمانی»، «محمد قادری»، «شهلا خرم‌پور»،«اسماعیل نیک‌نام»و «احمد صادقی» از اعضای هیئت موسس این انجمن ادبی در شهرستان لامرد می باشند.

این انجمن ادبی  با اهداف شناسایی ،رشد و معرفی استعدادهای ادبی و هنری ، بالابردن سطح علمی شاعران و نویسندگان با برگزاری کارگاه های آموزشی و نقد، برگزاری همایش های ادبی و فرهنگی ،ارتباط و تعامل با دیگر مجامع ادبی و فرهنگی و ... در شهرستان لامرد راه‌اندازی شده است.

کد خبر : ۲۹۷۵۰۰