خبرگزاری کار ایران

دبیر جوانان جبهه اصلاحات کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا

نگران تاثیر انحصارطلبان بر انتخابات هستیم

دبیر شاخه جوانان جبهه اصلاحات کرمانشاه علت اصلی موج جدید تخریب آیت‌الله هاشمی از سوی انحصارطلبان راتاثیرگذاری وی بر انتخابات اسفند اعلام کرد.

صادق مطاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه افزود: کسانی که در انقلاب نقشی نداشتند امروز مشغول تخریب هاشمی هستند این موضوع مربوط به امروز نیست. از زمان انقلاب به علت نزدیکی هاشمی و اعتماد و اعتقاد امام به هاشمی این تخریب‌ها وجود داشته که بخشی از آن به حسادت برخی به این موضوع است.

دبیر شورای عمومی جامعه دانشجویان و دانش آموختگان کرمانشاهی گفت: هاشمی دارای جایگاه ویژه‌ای‌ست که این را نمی‌توان کتمان کرد، قطعا مخالفت‌ها و تخریب‌ها علیه هاشمی به دلیل اغراض شخصی و جناحی‌ست.

دبیر شاخه جوانان جبهه اصلاحات بیان کرد: هاشمی برای نظام زحمات قابل تقدیری کشیده‌است هرچند جاهایی نقدهایی هم بر وی وارد است اما دلیل بر این نمی‌شود این‌گونه غیرمنصفانه و مغرضانه عده‌ای وی را تخریب کنند.

مطاعی بیان کرد: البته علت اینکه دوباره موج تخریب هاشمی کلید خورده‌است به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی‌است و مخالفان هاشمی از تاثیر شخصیت وی را در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۲ آگاهند و نگران تکرار دوباره آن در انتخابات اسفند هستند.

این فعال سیاسی گفت: انحصار‌طلبان اکنون نگران تاثیرگذاری وی بر رای مردم و نتیجه انتخابات پیش رو هستند. شاید اگر آیت الله هاشمی قصد ورود به انتخابات خبرگان رهبری را نداشتند این‌گونه تخریب نمی‌شد و این بداخلاقی‌ها تا زمان انتخابات هم ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۲۹۷۵۷۸