خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی شهرستان

اتاق بازرگانی بازوی اقتصادی آبادان است

عضو اتاق بازرگانی آبادان گفت: این اتاق بازوی توانمند اقتصادی شهرستان است که برنامه‌هایی را برای شکوفایی این شهر در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، غلامرضا اکبری‌زاده اظهار کرد: مراسم نکوداشت و تجلیل از هیئت‌رئیسه اتاق ایران و روسای اتاق‌های سراسر کشور در دوره هفتم، در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از اعضای هیئت‌رئیسه اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان‌ها در دوره هفتم که به هیئت‌رئیسه دوره هشتم راه نیافتند تقدیر شد، و مقرر شد این اقدام تبدیل به سنتی شود که از بزرگان بخش خصوصی و آن‌ها که تولید را به توسعه پیوند زده‌اند، در دوره حیاتشان تقدیر و تجلیل به عمل آید.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با بیان اینکه محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم حضور داشت، عنوان کرد: وی با برنامه‌هایی که اعلام کرد مورد تشویق بخش خصوصی قرار گرفت.

اکبری‌زاده اضافه کرد: علاوه بر من، یحیی آل‌اسحاق«رییس سابق اتاق تهران»، حاج رحیم صادقیان«رییس سابق اتاق تبریز»، عبدالرحمن سلیمانی«رییس سابق اتاق اهواز»، محمود اسلامیان«عضو سابق هیئت‌رئیسه اتاق ایران»، خسرو کسائیان«رییس سابق اتاق اصفهان»، رضا فرزانه«رییس سابق اتاق کاشان»، علا میرمحمدصادقی«عضو سابق هیئت‌رئیسه اتاق ایران»، کیهان‌فر«رییس سابق اتاق ارومیه» و تعدادی دیگر از فعالان بخش خصوصی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در این مراسم به رسم یادبود به چهره‌های شاخص اتاق‌های بازرگانی کشور، لوح تقدیر اعطا شد.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان قرار گرفتن نام این اتاق را در کنار سایر اتاق‌های موفق کشور مثبت دانست و گفت: این اتاق بازوی توانمند اقتصادی آبادان است که برنامه‌های اقتصادی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مناسبی را برای رشد و شکوفایی این شهر در نظر گرفته است.

کد خبر : ۲۹۷۵۹۵