خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه

آغاز دهه کرامت و روز ملی دختر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام گرامی داشته شد

به مناسبت زادروز فرخنده کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختر، در مراسمی تحت عنوان «دختران آفتاب» که با حضور بانوان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد، این مناسبت مبارک گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در جریان این همایش که همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه و روز ملی دختر، به همت روابط عمومی و کمیته عفاف و حجاب اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد، کارشناس حوزه فرهنگی این اداره کل طی سخنانی در این مراسم که در جریان آن بانوان شاغل در شرکت‌های بخش خصوصی جامعه بندری نیز حضور داشتند، به تبیین سجایا و کرامات این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و ولایت‌پذیری علیرغم شرایط نامساعد و همراهی با آن تا پای جان را، از خصایل بارز حضرت فاطمه معصومه عنوان کرد.

همچنین طی این مراسم که با شرکت تعداد قابل‌توجهی از بانوان شاغل در مجتمع بندری امام خمینی(ره) برگزار شد، مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت ضمن مداحی و مولودی‌خوانی، مناقب و خصایل والای آن حضرت را برشمرده و ولادت با سعادت کریمه اهل‌بیت را گرامی داشت.

اهدای هدایا به بانوان همنام با آن حضرت برای شاغلین دختر و شاخه‌های گل به همه بانوان حاضر در این همایش به همراه برگزاری مسابقه فرهنگی به‌منظور تبیین ابعاد مختلف این شخصیت بزرگوار  ازجمله برنامه‌هایی بود که طی این همایش برگزار شد.

کد خبر : ۲۹۷۷۸۵