خبرگزاری کار ایران

با حضور پروفسور پرویز کردوانی

آیین نکوداشت پروفسور "حسین محمدی" در هرسین برگزار می‌شود

با حضور پروفسور پرویز کردوانی، جغرافیدان ایرانی، آیین نکوداشت پروفسور «حسین محمدی» در هرسین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، آیین نکوهداشت پروفسور حسین محمدی، عضو هیات علمی دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران، در شهرستان هرسین برگزار می‌شود.

این مراسم که به همت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین برگزار می‌شود، با حضور پروفسور «پرویز کردوانی» جغرافیدان و نیز از اساتید و صاحب نظران ایرانی، در آمفی تئا‌تر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

دکتر فرشید نادری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین با تایید این خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: پرفسور حسین محمدی از مفاخر و چهره‌های برجسته کشوری است که در شهرستان هرسین متولد و رشد و نمو یافته‌اند.

دکتر نادری هدف از این مراسم را ارج نهادن به سرمایه‌های علمی و فرهنگی این شهرستان عنوان کرد و افزود: شهرستان هرسین پتانسیل‌های بسیار ویژه‌ای در بحث چهره‌ها و نخبگان علمی و فرهنگی دارد و بسیاری از صاحب نظران و اندیشمندان کشوری که حتی جایگاه‌های بین المللی دارند در هرسین به دنیا آمده و رشد و نمو یافته‌اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین بیان داشت: آیین نکوهداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور حسین محمدی چهارشنبه هفته جاری راس ساعت ۱۸ عصر در آمفی تئائر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

پروفسور حسین محمدی استاد گروه جغرافیای طبیعی دانشگاه تهران می‌باشند که تاکنون آثار بسیاری از ایشان در زمینه‌های گوناگون به چاپ رسیده است.

گفتنی است که دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در طول سالجاری برنامه‌های فرهنگی بسیاری همانند همایش منطقه‌ای «هرسین‌شناسی» با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار کرده است.

پروفسور «حسین محمدی» متولد روستای «بابازید» شهرستان هرسین است.

کد خبر : ۲۹۷۷۸۹