خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

وزارت کشور از آرای مردم صیانت می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی که بتوانند تایید صلاحیت شوند نشست‌های رسانه‌ای برگزار می‌کنیم.

فتاح محمدی دوشنبه در حاشیه آئین تجلیل از ۳۲۰ آزاد کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایلنا در سی سخت دنا افزود: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در موعد مقرر در این استان برگزار و برای تمامی نامزدهایی که تایید صلاحیت شوند نشست‌های رسانه‌ای برگزار می‌کنیم.

وی از برگزاری نشست‌های مشترک هیات‌های اجرایی با هیات نظارت در آینده‌ای نه چندان خبرداد و اظهارکرد: امیدواریم شاهد حضور گسترده و حداکثری در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در این استان همانند همیشه باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت براین انتخابات از قوانین انتخاباتی آشنایی خواهند داشت.

محمدی افزود: تلاش خواهیم نمود هر ۲ماه یکبار نشست‌های هیات‌های اجرایی و نظارت برانتخابات را برگزار کنیم.

وی پیش بینی کرد نامزدهای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دورگذشته بیشتر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته بنظر می‌رسد تعداد نامزدهای انتخاباتی محدود بوده و رقابت‌ها فشرده باشد.

محمدی در پاسخ به این سوال که بنظر شما کدامیک از جریان‌های سیاسی پیروز انتخابات آینده مجلس خواهندبود؟ اظهارکرد: ابتدا باید دید کدامیک از نامزد‌ها می‌توانند تایید صلاحیت شوند.

وی افزود: استقبال مردم از نامزدهای تایید صلاحیت ملاک دوم پیروزی نامزد یا جریان‌های سیاسی در انتخابات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکدام از نامزد‌ها که با اقبال عمومی برخوردار و پیروز انتخابات شوند مورد تایید و قبول ما خواهند بود.

محمدی تاکید کرد که وزارت کشور از رای مردم در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی صیانت و حمایت خواهد کرد.

کد خبر : ۲۹۷۹۴۶