خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل

دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره علمی، عملی و اخلاقی اهل بیت است

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره علمی، عملی و اخلاقی اهل بیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل حجت‌الاسلام سمیع الله مردان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با گرامیداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره علمی، عملی و اخلاقی اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه سیره عملی و علمی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای جامعه اسلامی و مقابله با فرهنگ منحط غربی است، اظهارداشت: هدف از برگزاری مناسبت‌های دینی و بزرگداشت ائمه اطهار (ع) بیان معارف و سیره علمی، عملی و اخلاقی معصومان (ع) است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: در جامعه همواره به دنبال الگوهای بر‌تر هستیم و به‌طورقطع، بهتر و شایسته‌تر از ائمه اطهار (ع) برای الگو قرار دادن در جامعه وجود ندارد.

حجت‌الاسلام مردان با تأکید بر اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است، خاطرنشان کرد: فضای ایران اسلامی فضای ولایتمداری است که همه جوانان و توده‌های جامعه رویکرد بسیار خوبی به مسائل معنوی دارند و نماد این معنویت بارگاههای مقدس حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) بوده که یک سرمایه بسیار ارزشمند معنوی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: امروز دشمنان اسلام با پایه ریزی گروه‌های تکفیری و تروریستی تلاش می‌کنند تا دین مبین اسلام را دینی خشن جلوه دهند لذا باید با ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه و گسترش سیره و روش آن بزرگوران در جهت مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان اسلام برنامه ریزی شود.

 مردان تأکید کرد: امروز بسیاری از افراد در سراسر دنیا تشنه معارف اهل بیت (ع) هستند، بنابراین ما باید از تمام ظرفیت‌ها برای بسط و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) استفاده کنیم و گام‌های بلندتری در این مسیر برداریم.

کد خبر : ۲۹۷۹۹۴