خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کشور

پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس شد

هادی پژوهش جهرمی با پیشنهاد استاندار فارس و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم انتصاب پژوهش، عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به پژوهش جهرمی آمده است:

جناب آقای هادی پژوهش جهرمی

سلام علیکم

بموجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهاد‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی‌ست، پژوهش که تجربه معاونت سیاسی استانداری فارس را در گذشته دارد، پیش از این رئیس شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی و عضو هیئت مدیره شورای بنیاد باران این استان بوده است.

در کارنامه کاری وی ریاست جهاد سازندگی جهرم، ریاست جهاد دانشگاهی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد، بخشدار مرکزی اسفراین، فرماندار گناباد و کاشمر، مدیرکلّ سیاسی انتظامی استانداری فارس در دوران استانداری در دولت اصلاحات، معاون سیاسی استاندار فارس و گلستان، سرپرست استانداری گلستان، معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خراسان بزرگ پیش از تقسیم و خراسان رضوی پس از تقسیم در دوران اصلاحات، قائم مقام ستاد بازسازی و نوسازی ضلع شمالی حرم امام رضا (ع) دیده می‌شود.

کد خبر : ۲۹۸۱۷۸