خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید از مراکز توان‌بخشی دختران معلول اهواز

هوشمند صفائی: دولت به مطالبات استان نگاه ویژه‌ای داشته باشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان شرایط سخت زیادی را بعد از انقلاب متحمل شده است و حق دارد که مطالبات خود را به دولت بدهد و دولت باید به این مطالبات نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هوشمند صفایی در حاشیه بازدید از مراکز توان‌بخشی دختران معلول بالای ۱۴ سال اهواز عنوان کرد: به‌منظور تقویت مراکز بازپروری معلولان، حمایت‌ها و کمک‌های لازم ارائه خواهد شد و در صورت لزوم حتی در کنار این مراکز، واحدهای جدیدی نیز ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: این بازدید به‌منظور بررسی مشکلات مراکز نگهداری و همچنین تلاش‌های بهزیستی استان و روند کار آنان انجام گرفته تا با بررسی نقاط قوت و ضعف و کمبودها، راه‌کاری برای کمک به این مراکز پیدا کنیم.

صفایی گفت: تلاش‌های بهزیستی و مراکز خصوصی نگهداری از معلولان واقعاً قابل‌تقدیر است زیرا با تمام کمبودها، شاهد عملکرد خوبی در این زمینه بوده‌ایم ولی این مراکز به کمک و حمایت مالی نیاز دارند که در این خصوص برنامه‌هایی را تدوین می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: به‌منظور تقویت مراکز بازپروری معلولان، حمایت‌ها و کمک‌های لازم ارائه خواهد شد و در صورت لزوم حتی در کنار این مراکز، واحدهای جدیدی نیز ایجاد خواهیم کرد.

صفایی تصریح کرد: برای حمایت بیش‌تر، با همکاری بهزیستی کمبودها و نیازهای مراکز بازپروری شناسایی و در قالب بسته حمایتی تدوین و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهد شد تا حمایت‌های مالی را در این بخش جذب کنیم.

او ادامه داد: خوزستان شرایط سخت زیادی را بعد از انقلاب متحمل شده است و حق دارد که مطالبات خود را به دولت بدهد و دولت باید به این مطالبات نگاه ویژه‌ای داشته باشد. با بسته حمایتی که به وزارت ارائه می‌شود، منابع مالی و تسهیلات ارزان‌قیمتی در اختیار مراکز بازپروری قرار خواهیم داد تا انگیزه ادامه کار در آنان تقویت شود.

کد خبر : ۲۹۸۲۱۰