خبرگزاری کار ایران

در دومین شب دهه کرامت

تجلیل از هشت آزاده با نام رضا در جشنواره آه و آهو

در دومین شب هفتمین جشنواره ملی آه و آهو از هشت آزاده با نام رضا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان روح الله توکلی مدیر مسوول موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در گفتگو با خبرنگاران افزود: آزادگان ما الگوی استقامت و استواری و همچنین اسوه جوانمردی و بردباری هستند و باید همه ما این را نظر داشته باشیم که این افراد را در هر جایی که قرار داریم، الگوی خود قرار دهیم.

 وی افزود: آزادگان به ما مشق ایمان و آزادگی دادند و ما باید این امر را به طور مناسب مد نظر قرار دهیم تا بهترین‌ها را برای خود و همچنین مردم به وجود آوریم و لازم است که به واقع و به معنی کلمه آزادگان آبروی ملت را حفظ کردند.

توکلی گفت: آزادگان با تمام رنج و مشقت، شکنجه و فشاری که در زمان اسارت به آن‌ها وارد می‌شد ایستادگی کردند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا آبروی نظام را حفظ کنند و با توجه به اینکه در اسارت بودند اما به واقع کاری کردند که مسئولان اردوگاه‌ها اسیر بزرگی و متانت آن‌ها شده بودند.

گفتنی‌ست: دومین شب جشنواره ملی آه وآهو بعد از اقامه نماز جماعت مغرب وعشا. پخش صلوات خاصه حضرت رضا (ع) بخش کلیپ –سخنرای دکتر علی اکبر پرورش با موضوع خانواده – اجرای تئا‌تر طنز – و تجلیل از هشت آزاده با نام رضا همزمان با روز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزارشد

هفتمین جشنواره ملی آه و آهو به مدت یازده شب از ۲۴مردادماه تا ۴ شهریور همراه با برنامه‌های متنوع در شهرستان کاشان برپاست.

کد خبر : ۲۹۸۲۵۶