خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماه امسال انجام شد

جذب بیش از 3 هزار و 300 مشترک جدید گاز در استان زنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: این شرکت از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه، ۳ هزار و ۳۴۳ مشترک جدید را تحت پوشش خدمات گازرسانی خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سید سعید عسگریان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: هم اکنون تعداد کل مشترکان استان به ۲۶۲ هزار و ۲۵۰ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی می‌رسد.

عسگریان در ادامه به عملکرد این شرکت در بازه زمانی یاد شده نیز اشاره کرد و گفت: نصب ۲ هزار و ۵۳۶ انشعاب و اجرای ۱۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز برای انجام عملیات گازرسانی به مشترکان جدید در سطح استان اجرا شده است تا شاهد نصب ۱۴۵ هزار و ۸۷۰ انشعاب و ۴ هزار و ۵۴۴ کیلومتر شبکه گذاری برای ۲۴۳ هزار و ۷۶۱ مصرف کننده خانگی، ۱۷ هزار و ۵۸۵ مصرف کننده تجاری و ۹۰۴ مشترک عمده و صنعتی در استان باشیم.

وی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۱ طرح گازرسانی همزمان با هفته دولت؛ در استان زنجان خبر داد و افزود: برای طرح‌های آماده افتتاح، بیش از ۳۹ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان هزینه و برای طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغار می‌شود نیز ۱۴۶ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان؛ برآورد هزینه شده است.

عسگریان اعلام داشت: با افتتاح طرح‌های گاز رسانی به یک شهر و ۲۴ روستای استان، خانوار شهری بهره‌مند از گاز طبیعی به ۴/۹۹ و خانوار روستایی استان به ۵۸ درصد بهره‌مندی با تعداد ۲۹۳ روستا می‌رسد.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، هم اکنون ٩٨، ٧ درصد خانوار شهری و ۵۵. ١ درصد خانوار روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

کد خبر : ۲۹۸۲۹۲