خبرگزاری کار ایران

۶۷ نوعروس آملی در انتظار دریافت هدیه جهیزیه هستند

قائم‌مقام کمیته امداد آمل گفت: اکنون ۶۷ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در انتظار دریافت هدیه جهیزیه قرار دارند.

به گزارش ایلنا از آمل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، محمدعلی علی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به‌مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: کمیته امداد نهاد حمایتی است که به‌دستور امام خمینی (ره) فعالیت خود را برای کاهش فقر و افزایش توان نیازمندان آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد هدیه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است که در این راستا طی چهار ماه اول امسال ۲۵ هدیه جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اختصاص یافت.

علی‌پور ارزش ریالی هدیه جهیزیه به نوعروس‌های تحت حمایت را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: با حمایت خیران به نوعروس‌ها به به میزان ۲۰ میلیون ریال هدیه جهیزیه تعلق می‌گیرد که امیدواریم با نیک‌اندیشی بیشتر مردم خیرخواه این هدایا در آینده افزایش یابد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اعلام اینکه هم‌اکنون ۶۷ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در انتظار دریافت هدیه جهیزیه قرار دارند، متذکر شد: مردم این شهرستان در کمک به نیازمندان پیش‌گام هستند.

 پرداخت هزینه درمان ۸۷ بیمار زمین‌گیر و سرطانی

این مسئول با اشاره به اینکه در بخش درمان هم کمیته امداد خدمات زیادی به افراد تحت حمایت دارد، خاطرنشان کرد: ۱۷ بیمار خاص این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و ۵۵ بیمار زمین‌گیر و ۳۲ خانوار شیمی درمانی و دارای بیماری صعب‌العلاج سرطان از کمک‌های این نهاد حمایتی بهره می‌برند.

علی‌پور با اشاره به منویات رهبر انقلاب که بیماران باید بدون داشتن دغدغه نداری به رفع درد بیماری بپردازند، بیان کرد: ۶ هزار و ۳۷۰ خانوار آملی با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

وی با اعلام فعالیت ۶ مددکار و یک کار‌شناس مسئول در حوزه حمایت، گفت: مددجویان شهرستان آمل به ۶ منطقه تقسیم‌بندی شدند که هر مددکار مشکلات ۹۰۰ تا یک‌هزار مددجو را بررسی می‌کند.

کد خبر : ۲۹۸۴۵۴