خبرگزاری کار ایران

در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه

8 هزار بن غذای متبرک در ورودی‌های مشهد توزیع شد

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در نخستین روز از دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س) 8 هزار دعوت‌نامه میهمانسرای حضرت در ورودی‌های شهر مشهد بین مسافران و زائران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیدخلیل منبتی» گفت: در نخستین روز از آغاز جشنهای دهه کرامت 8 هزار دعوت‌نامه میهمانسرای حضرت رضا(ع) در پایانه‌های مسافربری بین شهری، راهآهن و فرودگاه به منظور ایجاد شور و شعف در بین زائران گرامی و بهره‌مندی آنان از غذای متبرک حضرت رضا(ع) توزیع شد.

وی همچنین تاکید کرد: طرح «اکرام رضوی» در دو مرحله اجرا خواهد شد که مرحله نخست آن در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) با تقدیم شاخه گل و نبات متبرک به همراه دعوت‌نامه میهمانسرای حضرت ثامن الحجج(ع) در مبادی ورودی شهر اجرا شد و مرحله بعدی آن در میلاد پربرکت امام رضا(ع) در پایانههای مسافربری بین شهری، راه‌آهن و فرودگاه اجرا خواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ در طول دهه کرامت اقشار مختلف جامعه اعم از معلولان، سالمندان، بیماران سرطانی و صعب العلاج در گروه‎های مختلف به مضجع نورانی علی بن موسی الرضا(ع) مشرف و از خوان پر برکت میهمانسرای حضرت بهره‌‏مند می‎شوند.

کد خبر : ۲۹۸۶۴۶