خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی

لزوم استفاده بهینه از هفته دولت برای معرفی اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی به شهروندان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر لزوم استفاده بهینه دستگاه‌های اجرایی استان از فرصت هفته دولت برای معرفی دستاوردهای دولت تدبیر و امید به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سید محسن صادقی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت استان با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت"دولت تدبیر و امید، دولت همدل و هم‌زبانی" است، گفت: پس از پیروزی چشمگیر گفتمان اعتدال در صحنه دیپلماسی و توفیقات روزافزون در عرصه هسته‌ای، لزوم برگزاری هر چه پرشورتر برنامه‌های این هفته با هدف افزایش اعتماد و نشاط اجتماعی باید در دستورکار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی،  هفته دولت را یک فرصت مغتنم برای معرفی برنامه‌های عملیاتی شده در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی طی یک سال فعالیت مستمر دانست و اظهار کرد: در همین راستا امسال سه کمیته طرح و برنامه، پشتیبانی و تبلیغات به ترتیب با مسئولیت معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و  اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی لازم تشکیل شده است.

وی مدیرکل روابط عمومی استانداری را موظف به نظارت مستمر بر فعالیت دبیرخانه ستاد کرد و گفت: ارتباط مستمر با فرمانداری‌ها و دریافت اطلاعات لازم درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی در این هفته با جدیت دنبال شود.

صادقی گفت:  پروژه‌های عمرانی افتتاحی با توجه به اعتبارات هزینه شده در سه سطح با حضور وزرا و  استاندار محترم، معاونان استاندار و فرمانداران، مدیران کل و سایر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همزمانی روز کارمند با ولادت حضرت رضا(ع) را یک اتفاق فرخنده دانست و افزود: باید اقدامات لازم برای برگزاری پربار برنامه‌هایی متناسب با این اعیاد بزرگ مذهبی و ملی انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزاری نشست‌های خبری، همایش‌ها، سمینارهای تخصصی، نمایشگاه‌های کتاب، فیلم و عکس، سخنرانی و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان در این هفته برشمرد.

گفتنی‌ست؛ در این جلسه احکام صادره از سوی استاندار محترم به روسای کمیته‌های سه‌گانه طرح و برنامه، پشتیبانی و تبلیغات اهدا و همچنین پورمهدی به عنوان دبیر ستاد هفته دولت استان انتخاب شد.

کد خبر : ۲۹۸۶۵۳