خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری

استفاده بهینه از ظرفیت‌های اقتصادی استان، موجب توسعه مازندران می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: این استان دارای ظرفیت‌های اقتصادی و انسانس مطلوبی‌ست که با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از آنها برای توسعه استفاده بهینه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ حسن خیریان‌پور در همایش مدیران استانی خبرگزاری فارس در مجتمع اهل البیت ساری ضمن یاد و خاطر شهدای 8 سال دفاع مقدس و یاد خاطر جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: امیدواریم این همایش مبنا و تقویت اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
وی  افزود:  از خبرنگاران  که با اهتمام و تلاش خالصانه خود با همکاری مجموعه مدیران استانی برای شتاب دادن به روند توسعه  همه جانبه استان تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: امروز دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ملت شریف ایران در این اقیانوس  متلاطم و ناموزون بین‌المللی اهداف ملت بزرگ ایران را مقتدرانه با یک دیپلماسی فعال در عرصه روابط بین‌المللی دنبال می‌کند.
 
وی اظهار کرد: امروز با پشتیبانی انقلاب اسلامی و رهنمودهای به موقع مقام معظم رهبری، بیداری اسلامی در منطقه  جهان اسلام اوج گرفته است.
 
وی افزود: امروز با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و با تکیه زدن به بزرگ‌ترین انرژی سیاسی یعنی انرژی اسلام‌گرایی  این بیداری را شاهد هستیم و با این بیداری ملت‌های مستضعف جهان در مقابل سیاست‌های استکبار مقاومت می‌کنند.

خیریان‌پور گفت: امروز مردم مازندران می‌توانند در عرصه اقتصادی نقش اثرگذاری داشته باشند و در روند رو به رشد اقتصاد استان اهتمام جدی داشته باشند.

وی از بازدید معاون اول ریس جمهور از بزرگ‌ترین مرکز پرورش ماهیان خاویار در مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران با توجه به دارا بودن موهبات الهی از قبیل کوه، دریا و جنگل و همجواری با کشورهای آسیای میانه و همچنین برخورداری از نیروهای انسانی توانمند  از ظرفیت‌های بی‌شمار دیگری نیز برخوردار است.

کد خبر : ۲۹۸۶۵۵