خبرگزاری کار ایران

به همت ىانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین

آیین نکوداشت پروفسور "حسین محمدی" برگزار شد

با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین آیین نکوداشت پروفسور حسین محمدی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در هرسین، شامگاه دیروز چهارشنبه، با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین آیین نکوداشت پروفسور حسین محمدی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

دراین آیین نکوداشت بسیاری از اساتید دانشگاه تهران و دیگر مراکز آموزش عالی کشور سخنانی درباره جایگاه علمی و فرهنگی پروفسور حسین محمدی ایراد کردند.

فرشید نادری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در این مراسم با اشاره به جایگاه بسیار بالای پروفسور حسین محمدی اظهار کرد: وی سرمایه‌ای علمی و فرهنگی برای استان و حتی کشور هستند.

وی عنوان کرد: پروفسور محمدی تالیفات و آثار بسیار فراوانی در حوزه‌های علوم کاربردی از خود بجای گذاشته است که این برای کرمانشاه مایه مباهات و افتخار است.

درادامه این مراسم پروفسور حسین محمدی نیز با تقدیر از برگزارکنندگان و بانیان این مراسم گفت: آنچه بنده به آن افتخار می‌کنم این است که از همین شهر رشد یافته‌ام و ذره‌ای از این خاک را با هیچ جای دنیا عوض نخواهم کرد.

کد خبر : ۲۹۸۶۹۲