خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی

احزاب زمینه‌ساز اصلی دموکراسی در جامعه‌اند

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی گفت: احزاب زمینه‌ساز اصلی دموکراسی در جامعه هستند و به همین دلیل باید از اینگونه نهادها حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام علی عجم در نخستین کنگره استانی حزب مردم‌سالاری خراسان رضوی که در مؤسسه خیریه همدم مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه فعال شدن احزاب اصلاح‌طلب یک موضوع بسیار خوشایند است، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان سرنوشت خودشان را خودشان رقم می‌زنند و در این زمینه باید همت بیشتری به خرج دهیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت حزب مردم سالاری در خراسان رضوی یک موضوع بسیار مهم و اساسی است، تصریح کرد: مسائل بسیاری مهمی در زندگی انسان‌ها تاثیر گذار هستند که ما باید این موضوع را رصد کرده و بتوانیم به تحلیل درست آن‌ها بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی ادامه داد: نباید دین در احزاب به عناون ابزار قرار بگیرد بلکه باید همه احزاب در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

حجت‌الاسلام عجم اظهار کرد: در مسائل حاکمیتی باید حساسیت داشته باشیم و این حساسیت را باید به دیگران نیز منتقل کنیم زیرا تمامی افراد جامعه نسبت به سرنوشت جامعه خود مسئول هستند.

وی ادامه داد: نهادهای مردمی تاثیرهای بسیار زیادی در زندگی مردم می‌گذارند و در این زمینه باید احزاب نقش اساسی خود را ایفا کنند.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی ادامه داد: باید مسئولیت‌های مهم و اساسی احزاب شناسایی شود و در مسیر شناسایی آن‌ها به مردم گام برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز تغییر سرنوشت جز در سایه تشکیلات، تحزب و نهادهای مردمی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: بسیاری از تغییراتی که در شرایط فعلی در کشورهای مختلف دنیا انجام می‌شود بر اساس فعالیت احزاب است و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برخی احزاب را ضد ارزش‌ها می‌دانند در حالی که احزاب نمود بارز مردم سالاری هستند.

حجت‌الاسلام عجم گفت: باید فعالیت احزاب در استان خراسان رضوی به شکل کاملا بهتری مدیریت شود و در این زمینه باید تمامی گروه‌های مختلف فعالیت‌های خود را در احزاب مختلف افزایش دهند.

 

 

کد خبر : ۲۹۸۹۳۵