خبرگزاری کار ایران

با حضور قاری برجسته کشوری برگزار شد

آموزش مهارت‌های قرآنی در پایتخت گل و گلاب ایران برگزار شد

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری آموزش مهارت‌های قرآنی ویژه قاریان کاشانی در پایتخت گل و گلاب ایران شهر قمصر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مهدی نادعلی گفت: مراسم اختتامیه ویژه برنامه قرآنی با عنوان «آستان جانان» با حضور قاری برجسته کشوری استاد احمد ابوالقاسمی با هدف کیفی سازی، رفع اشکالات و ابهامات قرآنی، مفاهیم و آموزش اجرای تلاوت‌های اثر گذار و معناگرا، لحن، صوت، تجوید، وقف و ابتداء برگزار شد.

وی افزود: «آستان جانان» با حضور بیش از یکصد نفر از قاریان منطقه کاشان به منظور ارتقاء سطح علمی وعملی و همچنین رشد وشکوفایی قرآن آموزان، بهره گیری از روش‌های نوین آموزش قرآن کریم و آموزش کامل رشته‌های قرآنی توسط قاری برجسته کشوری در قمصر برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: «آستان جانان» از جمله برنامه‌های فرهنگی مذهبی منطقه کاشان است که در طول سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان با همکاری این سازمان در سطح شهر برگزار می‌شود که اختتامیه آن برنامه قرآنی در پایتخت گل و گلاب ایران شهر کوهستانی و بکر قمصر با حضور قاری برجسته کشوری به پایان رسید.

گفتنی‌ست: در پایان مراسم اختتامیه «آستان جانان» از قاریان منطقه کاشان تجلیل شد.

کد خبر : ۲۹۹۴۱۲