خبرگزاری کار ایران

درخواست اصحاب رسانه کرمانشاه از مدیرکل راه و شهرسازی استان

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی کرمانشاه برکنار شود

بسیاری از سرپرستان رسانه‌های منتقد در نشست امروز خود از مدیرکل این اداره درخواست کردند که دانشور مسئول روابط عمومی این اداره کل را به علت عملکرد سئوال برانگیزش تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، برخی از روابط عمومی‌ها در اداره‌های کرمانشاه به روابط خصوصی تبدیل شده‌اند و عملا با نگاهی خاکستری اقدام به جبهه‌گیری علیه رسانه‌های منتقد می‌کنند.

بر همین احساس جمعی از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای پیش از ظهر امروز یکشنبه، در نشستی که در یکی از دفا‌تر خود برگزار کردند، خواستار پیگیری از وضعیت نابسامان این سوی مدیران کل ادارات استان کرمانشاه شدند.

تبدیل روابط عمومی به روابط خصوصی در اداراتی همانند اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یکی از مواردی بود که امروز خبرنگاران حساسیت ویژه خود را روی آن نشان دادند.

در این نشست که بسیاری از منتقدان «جلال دانشور» مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه حضور داشتند، تنها راهکار برای جلوگیری از این بدعت تازه و نامیمون در کرمانشاه را تغییر این چنین افراد ناکارآمد وغیر متخصص دانستند.

براساس این گزارش پس از بازنشستگی اعتصام روابط عمومی وقت اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه و انتصاب دانشور به عنوان مسئول جدید این سمت، اختلافات و شایعات بسیاری دال بر قوت گرفتن روابط به جای ضوابط در بین خبرنگاران منعکس شد که این خود علت برای این نشست خبرنگاران معترض در جلسه امروز شد.

مهرآیین سرپرست خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه در این نشست گفت: وظیفه روابط عمومی تعامل با رسانه‌هاست نه اینکه در مقابل آن‌ها جبهه‌گیری کند، لذا از جناب بهادری مدیرکل راه و شهرسازی و نیز اداره حراست راه شهرسازی کرمانشاه به نمایندگی از رسانه‌های معترض درخواست برخورد قانونی با جلال دانشور مسئول روابط عمومی این اداره می‌شود.

وی عنوان داشت: سال گذشته خبرگزاری ایلنا از وضعیت اسفبار ساخت برخی از واحدهای مسکن‌های مهر در کرمانشاه گزارشی تهیه کرد که همین امر باعث شد که به جای اینکه مدیرکل نگرانی خود را ابراز کند، روابط عمومی عصبانیت خود را نشان داد که این امر باعث تعجب و البته تاسف دیگر خبرنگاران شد.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه در جلسه امروز بازهم عقده‌ای بودن مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی مجددا نمود پیدا کرد، گفت: در جلسه خبری که امروز به مناسبت هفته دولت در اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد، دانشور مسئول روابط عمومی این اداره از ورود خبرنگار خبرگزاری ایلنا و دیگر رسانه‌های منتقد به این جلسه جلوگیری کرد که این مایه تاسف برای استان و مدیران راه و شهرسازی‌ست.

گفتنی‌ست خبرنگاران و رسانه‌های منتقد به عملکرد جلال دانشور، مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه در این جلسه تصمیم بر تهیه طوماری برای مدیرکل اداره مذکور و دیگر نهادهای مربوطه گرفتند.

کد خبر : ۲۹۹۴۵۳