خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان جم در آستانه هفته دولت خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال

فرماندار شهرستان جم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جم، فتح‌الله نوروزی در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این دوستاره، اسطوره‌های بزرگی بوده‌اند که شهادت آن‌ها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و با خون خود نهال نوپای انقلاب را بارور ساخته‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم در خصوص اهمیت سازمان‌های مردم نهاد در جامعه گفت: سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌هایی با گرایش‌های مختلف هستند که در حوزه‌های فرهنگی، دینی، محیط زیست، سلامت، عفاف و حجاب و... سازماندهی شده‌اند و با نقد دولت، مطالبه‌گر حقوق مردم هستند و دولت نیز از این طرح حمایت می‌کند که نیاز است مجوز‌های مربوط به ثبت این سازمان‌ها طوری صادر شود که ما شاهد حضور بیشتر این تشکل‌ها در سطح جامعه باشیم.

وی با در خواست از مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر مبنی بر تاسیس مرکز فنی حرفه‌ای مجهز در شهرستان جم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود و همچنین صنعتی بودن شهرستان جم، این توقع می‌رود که مرکز فنی و حرفه‌ای با ساختمانی مجهز در سطح شهرستان جم داشته باشیم.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‎های هفته دولت افزود: مسئولین ادارات در هفته دولت با شرکت در برنامه‌های این روز می‌توانند خود را در آیینه حقیقت نمای مردم ببیند و نیاز است که مردم خدمات دولت در شهرستان را ببیند و یک حس اعتماد بین مردم و دولت شکل گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته دولت در شهرستان جم با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در شهر جم آغاز می‌شود و در این هفته، افتتاح ۶۰ پروژه وکلنگ زنی ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال خواهیم داشت.

فرماندار جم گفت: در هفته دولت کلنگ‌زنی پروژه آبخیزداری در بخش ریز، افتتاح اداره محیط زیست، ارتقا بیمه سلامت از نمایندگی به اداره، عملیاتی شدن ۴۰ پروژه روستایی، ۵ پروژه در حوزه سلامت و... را در دستور کار داریم.

گفتنی‌ست ۲ الی ۸ شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر : ۲۹۹۴۸۱