خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت از روند بازسازی تنها بیمارستان شهرستان دورود

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، وزیر بهداشت و درمان از روند بازسازی تنها بیمارستان شهرستان دورود بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دورود، بعد از ظهر امروز سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان همزمان با نخستین روز از هفته دولت در سفر به شهرستان دورود از برخی پروژه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

هاشمی با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان، از روند بازسازی تنها بیمارستان دورود پس از 40 سال که به تازگی به اتمام رسیده است، بازدید کرد.

برپایه این گزارش، کار بازسازی تنها بیمارستان شهرستان دورود در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت، از شهریورماه سال گذشته آغاز و این بیمارستان به طورکلی مورد بازسازی، نوسازی و تجهیز قرار گرفت.

برای اجرای بازسازی این بیمارستان و تجهیز آن اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل طرح تحول نظام سلامت و با مشارکت مجمع خیرین سلامت شهرستان دورود هزینه صورت گرفته است.

افتتاح مجتمع عالی آموزش سلامت و بازدید از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دورود از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان دورود است.

وزیر بهداشت در سفر به استان لرستان، صبح امروز از برخی پروژه‌های درمانی و بهداشتی شهرستان بروجرد نیز بازدید کرد و بزرگترین مرکز دندانپزشکی غرب کشور در این شهرستان با حضور وزیر بهداشت و درمان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر : ۲۹۹۷۶۲